ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Ser de har en aeg 795 symaskin på elkjøp til 799,- Hvor bra er den tro? Jeg syr ikke mye, trenger bare en maskin til å legge opp bukser med, evt å sy opp gardiner. 23 programmer og elektronisk fotpedal...
såpebobledama Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Dytter,fordi jeg vil også ha den nemlig..
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 24. november 2010 #3 Skrevet 24. november 2010 Jeg kjøpte en som ble ødelagt med en gang. Invester heller litt penger i en symaskin som du kan bruke mange år, og som du kan sy alt med og ikke være redd for at den skal bli ødelagt....
<3guttemamma<3 Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 AEG lager mye bra, men symaskin kan de ikke. Å kjøpe en symaskin fra AEG er å kaste penga ut vinduet:) Når det gjelder symaskin ville jeg absolutt lagt mer peng i den.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Jeg sier styr unna! Det er ikke verdt pengene.. mye bedre å legge litt mer kr i det. Jeg måtte bytte inn 2 stykker. Måtte levere inn det første før jeg fikk sydd særlig med den. Min første symaskin, og jeg styrte jo litt for å finne ut av hvordan den fungerte. Det var min mor som sa jeg måtte levere den inn igjen - at det var noe gale med den. Jeg fikk en ny, uten spørsmål.. dvs de hadde ikke inne flere akkurat da, men jeg skulle komme inn senere... Den jeg fikk da var også ødelagt... det så ut som den var brukt.. manglet lys, og den var full av svarte oljeflekker.. Så jeg fikk pengene igjen, igjen uten spørsmål.. Har også hørt flere som har dårlig erfaring med den.. som hun over her sa; de kan mye, men ikke symaskin! Nå har jeg en Janome som jeg er superfornøyd med.. den kostet 2600 da, men har sett de har Singer på tilbud, var det obs`en? Har hvertfall sett Singer til 1300,- ett eller annet sted. Singer kan hvertfall symaskin, min mor hadde sin i over 30 år...
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2010 Takk for svar. Da får jeg spare litt penger Jeg har en gammel maskin, husker ikke merket. Men den er så ustabil, hopper over søm, henger seg litt opp osv. Blir det billigere å kjøpe ny enn å reparere den gamle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå