Gå til innhold

11 egg ut i går. Over ALL forventning ;-)

Anbefalte innlegg

På ul den 19 ble det sett 10 eggposer, så ble så utrolig overrasket da de plutselig hadde fått ut 11 egg i går. Dette er ny rekord!!!!! På de tre første forsøkene her jeg fått ut 5 egg to ganer og 4 egg en gang. Hadde ikke forventet og fått ut mer enn 6 i går. Så magefølelesen stemmer absolutt ikke alltid, heldigvis ;-)

Så nå er det bare å vente på tlf fra Pors, som kommr om ca en time, for å høre om hvor mange som har blitt befruktet.

På forrige forsøket sa Kahn til meg at de som har blitt fint befruktet på dag 2, klarer seg ofte videre. Det stemt ihvertfall på forrige forsøk.

Forventer ikke at alle 11 har blitt befruketet, og blir kjempeglad om vi får så mange som 6 eller 8 ;-)

Tvi, tvi :-)

Fortsetter under...

Åhh, det var en god måned for hormontiltak og uttak for deg! Tenk 11 egg og lykkemåneden er nå november!

Her er det mange eggposer og fantastisk gode muligheter. Jeg føler på meg det vil gå rette veien denne lykkemåneden din. Sender storken en lynrask beskjed om alle eggene som kom og sender stjernedryss på din vei......

Klem

Tusen takk for alle fine ord, dere ;-)

Resultatet ble 6 normalt befruktede egg, og det må vi være fornøyd med. Det er tross alt flere egg enn det vi i det hele tatt noen gang har fått ut. 5 egg ut på 1. og 2. forsøk, og 4 egg ut på 3. forsøket.

Tre egg var ikke modne nok til icsi, et var dødt. 7 egg ble injisert, og 6 normalt befruktet idag. Så nå lever jeg på dr. Kahns ord om at de eggene som ser normale ut på dag 2 (idag), klarer seg ofte til dag 3. Så da blir det forhåpentligvis 2 egg inn og 4 på frys!!!!

Ønsker alle dere andre lykke til!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...