playground princess Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Tror jammen jeg muligens er gravid! Temperaturen fyker til værs Kvalm og uvel er jeg også. Håper testen kommer i posten i dag så jeg kan teste etter jobb =) (IKM i helgen)
madame Mim Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 å så spennende da? Er dette første gangen? Lykke til med testingen
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Spennende =) Håper på positivt svar fra deg. Lykke til
playground princess Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2010 Takk til dere alle! Jeg ER gravid! Dette er nr 2, har de siste mnd hatt veldig ustabile sykluser, kjøpte Efamol (eller hva den heter) og det ser ut til at den har virket! Håper dere alle snart kommer etter til 1.tri!
zassy☆ Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Å gratulere!! :-D Kan jeg spørre hvor mye tempen økte? Hehe, prøver å måle selv for tiden nemlig Kos deg med den gode følelsen og lykke til videre
Gullis :) Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Gratulerer så utrolig masse !! MÅ väre en fantastisk deilig måte å gå inn i helgen på! Hvor tidlig kjente du symptomer??
playground princess Skrevet 19. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2010 Bruker du fertility friend? jeg sender deg en PM med link til min graf så kan du se
playground princess Skrevet 19. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2010 Takk Fantastisk nå ja Onsdag ettermiddag ble jeg kvalm/uggen og var det i går på dagen også (+idag). Men jeg har trodd jeg har vært gravid de siste pp også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå