Gå til innhold

Da har jeg født, 19 dager før termin =)


mali28

Anbefalte innlegg

for å gjøre en kort historie kort: Jeg gikk hjemme og ante fred og ingen fare, hadde "bare" menssmerter i ryggen. Disse var ganske ille, men tenkte ikke noe mer over det. Jeg skulle ha noen venninner over på kvelden, men ca 13.50 sendte jeg sms til de at jeg ikke orket at de kom. fem minutter senere gikk vannet, det fosset ut og jeg kom meg såvidt til toalettet. Der fosset det videre. Så kom smertene, Jeg ringte fødeavdelingen og snakket med jm. Jeg hadde store smerter så måtte legge fra meg tlf stadig vekk, og kom til å legge på røret. Jeg ringte tilbake og måtte snakke med en annen jm og fortelle hele greia en gang til. Hun forstod at jeg hadde store smerter (jeg satt og skrek), og bestilte ambulanse til meg.

 

Når ambulansen kom (føltes som en evighet) satt jeg på do uten klær og hylte. De hjalp meg på båre og kjørte til sykehuset. Da jeg kom frem hadde jeg full åpning (bor ti minutter unna) og fødsel var igang. Det var for sent med bedøvelse av noe slag, så bare å bite tennene sammen. Klokka 15.32 var lille prinsen født, halvannen time etter at vannet gikk.

 

Det var ikke helt slik jeg hadde planlagt det, men greit å få det unnagjort. Jeg håper allikevel at evt neste fødsel ikke blir likedan. Men lillegutt er fantastisk og livet er supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wooow , og jeg som syns mine 3 timer var raskt, men din tass hadde passe bra dårlig tid med å komme ut :)

 

Kos deg masse hjemme med jr. Vi storkoser oss :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...