Gå til innhold

Hvorfor lukter det alltid så ekkelt av underlivet mitt etter sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt sånn fiskeaktig, det gir seg i løpet av noen dager. Skjønner ikke helt hvorfor. Er det noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

opplever det jeg også av og til. Går alltid over etter noen dager. aner ikke hva det kommer av, men innbiller meg at det er sæden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter reke her også etter utveksling av kroppslige væsker.

Vet ikke hvorfor jeg heller men antar det kan ha noe med kompabiliteten med partneren.

Har diskutert dette med en venninne, som har opplevd at det luktet med en partner, men når hun byttet partner luktet det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har jeg tenkt - at det er sæden - men det blir sånn også hvis mannen ikke kommer. Men hvis han bruker kondom lukter det ikke. Kanskje det bare er penisen?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er floraen i skjeden som forstyrres litt. Og hvis sæden ligger der en stund så stinker den.. Innbiller jeg meg. Men klart, fittesafta lukter vel også litt skalldyr hvis den blir gammel.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men her skjer det bare en sjelden gang. Kan det være noe han har spist f.eks som setter lukten på væskene hans ;) hehe.

Ellers er han renslig og vasker snoppen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men man får vel ikke ut sæden på noen måte, annet enn å "la det renne"? Hehe, æsj, men jaja.

 

Tro om det hjelper med sånn derre Lactal, eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedekatarr lukter fiskeaktig. Har også ofte en litt hvitaktig utflod, uten de klumpene en vanligvis har ved soppinfeksjon. Ingen kløe eller noe sånt.

 

Ta en tur til legen og få litt medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer rett og slett av miksen av væskene, det er ikke noe farlig, Har heller ikke noe å gjøre med om han, eller du er urenslig. Det er bare sånn det er, og noen væsker sammen lukter verre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt, og kommer av at bakterieflora fra deg og fra han blandes i skjeden. Det skal gå over av seg selv og er ikke noe å bekymre seg for. Hvis det ikke forsvinner kan det tyde på enten sopp- eller bakterieinfeksjon, og bør kanskje undersøkes/behandles, spesielt hvis det fører med seg ubehag i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste at mannen da har et eller annet. Kan få en salve på resept de skal smøre penis med. Ikke noe alvorlig.

Det er mannen som lager lukten. Den kommer fra selve penis.

Det skal egentlig ikke lukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart her nå, hehe. Takk for svarene :)

 

Jeg har hatt bakteriell vaginose flere ganger, men dette er ikke det. Jeg lukter fisk etter hver eneste runde i senga, og jeg har ikke alltid hatt fast partner. Tviler på at alle mennene jeg har hatt sex med, har en greie man må smøre noe på penis for å bli kvitt, hehe...

 

Jeg kan jo teste Lactal og se om det hjelper.

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som peil på hva en skal holde mannebeinet unna av mat for å unngå slike dunster?

Ække særlig digg når hele rommet stinker som ei nyåpna boks med fiskeboller, og jeg sjøl føler meg som "en skitten pike", selv om både jeg og han er nypolert fra topp til tå!!!

Har også hatt en del bakteriell vaginose, om det skulle telle da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med hva mannen spiser å gjøre. Gå heller til legen og få en krem som tar knekken på de illeluktende bakteriene, hvis lukta blir for ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Tror det er floraen i skjeden som forstyrres litt. Og hvis sæden ligger der en stund så stinker den.. Innbiller jeg meg. Men klart, fittesafta lukter vel også litt skalldyr hvis den blir gammel.. :D

skalldyr! Hshahahaha nå o jeg godt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hatt to ganger i livet. Ene gangen var det klamydia, den andre gangen var det soppinfeksjon.

Prøv vivag stikkpilker, reseptfri på apoteket. Tar bort lukt på no time!

Det skal IKKe lukte av underlivet bare pga sex.

 

Anonymous poster hash: f431e...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stinker av meg også. Og det har kun vært med han. Har skjekket meg for sykdom men har ikke noe. Han har trang forhud, mulig det er årsaken til den ekle lukta etterpå?

 

Anonymous poster hash: 717a5...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sånn fiskeaktig, det gir seg i løpet av noen dager. Skjønner ikke helt hvorfor. Er det noe jeg kan gjøre med det?

 

 

Dette kommer av en tilstand i underlivet som heter vaginal bakteriose. Du må få medisin av gynekologen, en gele som du sprøyter inn i skjeden. Det går ikke over av seg selv. Veldig ekkel lukt! Har hatt det selv...æsj.

 

Anonymous poster hash: 9ca1d...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stinker etter sex her og!! Men aldri hvis jeg onanerer, er bare når vi har hatt sex.. Disk 😷

 

Anonymous poster hash: a3319...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...