Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Fra en kollega f.eks. Blir ikke enig her....Jeg tenker at det ikke er det, legger ikke stort i det, mens andre mener at det absolutt er flørtende. Hva mener du?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Det kommer ann på sammenhenger kanskje..?! Jeg skriver ofte blunkefjes, og det kan være til hvem som helst - men mener det jo ikke som flørting! Siden en sms er bare tekst, og mottakeren ikke hører tonefall eller ser ansiktsuttrykket til avsenderen, må man ofte bruke blunkefjes om man er litt ertete, sier noe ironisk, eller bare slår an en liten vits.. eller så kan det misforståes og tolkes negativt..!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 HI her. Jeg sendte en litt ertende mld til en kollega i går, og fikk et blunkefjes tilbake, ingen tekst. Jeg tenker at det bare var en respons på den ertende mld min. Det er liksom den tonen vi har, litt ertende.
Lilleleen Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Da var det nok slik du tror. Jeg ville tolket det på samme måte )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Din ertende melding var en form for flørt. Det samme var blunkefjset. Begge deler er helt OK og nesten nødvendig for å skape en hyggelig stemning. Flørt er ikke forstadiet til sex, det er bare hyggelig "unyttig" kommunikasjon. Alle burde flørte mer. Det gjør hverdagen bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå