Gå til innhold

Har dere ideer. Julegave til 14 år gammel jente.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fadder på henne og trenger tips.

Skrevet

14-åringer er så forskjellige! spør henne hva hun ønsker seg eller kjøp gavekort kanskje?

Min niese er 14 og jeg tør ikke kjøpe noe som helst til henne uten å ha spurt først.

Skrevet

Gavekort på Glitter eller andre butikker hun liker.

Kontantkort.

Lekre truser/BH - ikke tacky selvfølgelig;)

Skrevet

I år får mine nieser på 15 og 13 digitale fotorammer.

De har noen i nettbutikken til Elkjøp og Lefdal til 299.

Skrevet

Mineralsminke, klær fra Gina Tricot, votter og skjerf, sentergavekort, filmer, smykkestativ, smykker, ting fra Kremmerhuset/Dorothea...

Skrevet

Hva med å spørre henne da? denne aldern er bare det de ønsker seg bra nok..Jeg hadde kjøpt gavekort eller gitt henne penger med en liten ting til

Skrevet

Hva med å si noe om hva slags interesser jenta har, det burde du jo vite når du er fadder på henne. Stor forskjell på 14åringer altså.

Jeg ønsket meg bøker når jeg var på den alderen, mens bestevenninna mi ønsket seg sminke, øredobber og dill!

Jeg var mye ute å ble super glad om jeg fikk nye votter eller superundertøy. Hun kunne til nød være fornøyd med superundertøyet, men bare om hun fikk rosa eller lilla.

Med andre ord, tenk igjennom hva jenta liker å gjøre. Er hun dill dall sminke jenta eller er hun den praktiske?

Fra 14-15års alderen er det jo også kjekt å få ting man har bruk for når man flytter ut. F.eks glass, kopper, fat, pizzafat og pizzaskjærer osv...

Skrevet

cd, klær fra bik bok, sminke, pynt til rommet, penger, abonnemang på et blad - topp, mag, woman ?, kinobiletter for 2 :-)

Skrevet

Takk for mange tips.

Og nei jeg kan ikke spørre henne, nei jeg kjenner henne ikke osv.

Jeg og moren var barndoms venninner, men har ikke kontakt lengere og har ikke hatt det på veldig mange år.

Jeg sender gave til jul og bursdag, men får aldri en takk tilbake.

Tenker jeg fortsetter til hun er konfirmert og så er det slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...