Gå til innhold

Hvor mye har dere utbet i mnd?Hvor mye går til regninger?Hvor mye har dere igjen etter alle regningene er betalt?


Linn,Skrållan&LilleSøster

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er "normalt" at en familie på 4 bør sitte igjen med etter regninger og faste utgifter er betalt.

Mannen i huset har 800 000kr i året+ feriepenger.Jeg tjener svært lite for tiden,da jeg er student.Tar noen vakter i ny og ne og har studielån da.

Så med mannens inntekt+min(lønn og studielån) barnetrygd og deler av kontantstøtte så har vi utbetalt ca kr 38000 i mnd. Da går det ca 21-22000 til fasteutgifter (ikke mat) i mnd.Sitter igjen med ca 15-16000kr mnd.

Hva har dere andre??

Vi har i det siste blitt veldig beviste på og handle mat en gang i uken,da alle middager og store tingen.Kjøper melk og brød litt flere ganger. Det har hjulpet mye på matbudsjettet. Skal pørve og bli flinkere til og spare og tenke mere økonomisk.

 

Hvordan ligger dere andre ann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har omtrent det samme som dere - tilsammen!

Og - jeg tenker faktisk ikke så mye over hva som kommer inn og hva som går ut. Det blir litt pluss hver mnd er jeg ganske sikker på.

Har aldri vært blakk i hele mitt liv (og nei jeg har ikke rike foreldre).

 

Er bevisst på hva jeg kjøper og handler ikke i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva som er normalt. Vi har ikke så veldig mye. En fast inntekt på ca 400 i året. Og så er det meg. Jeg går i engasjement nå, midlertidig med midlertidig lønn.

 

Vi sparer en del nå, men kan jo ikke kjøpe noe eget og må spare til tiden etter engasjementet siden jeg ikke har noe dagpenger eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får utbetalt rundt 52.000-55.000 kr i mnd, og har faste utgifter på rundt 30.000-35.000 kr i mnd tenker jeg. Så er det mat, klær, sparing etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider