Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg svetter på innsiden av lårene når jeg stresser. Ikke ellers på kroppen. Dette gjør at det er så og si umulig for meg å gå med sommerkjole uten strømpebukser, og liker heller ikke å gå med bukser som ikke er mørke. Det går ikke gjennom altså, men det føles ofte som om det gjør det og da er det greit å vite at man har mørke bukser..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 er du litt tjukk? jeg har lagt på meg betraktelig i svangerskapet og merker jeg blit svett på sidene av trusa i mellom beina om du skjønner... hihi ble ikke dette da jeg var slank.. blir mer svett når jeg stresser... og sitter og snakker med noen jeg ikke kjenner godt, da ligger liksom magen oppå å varmer også... men ikke problemer med skjørt og lyst tøy. blir bare litt avett i trusa liksom... huff hehe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 ok hehe.. da vet jeg ikke! bare litt varm av deg du da:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Svetter midt mellom bena bare når jeg er kåt! )
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg gjør det, men jeg har alltid trodd det kom av overvekten min. Men når jeg tenker meg om var jeg på ferie som 15åring (veide sikkert ikke mer enn 50 kg da), og fikk da sår mellom lårene pga jeg svetta så fælt der. Det bruker å gå bra så lenge jeg har tøy der, trenger ikke være mørkt. Bruker alltid noe under kjoler og skjørt. Og oppdaget i sommer at "slitne" tights kan klippes av sånn at jeg får en slags langbent underbukse under kjoler og skjørt, uen at jeg trenger å ha strømpebukse ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg svetter ikke ellers. Men hvis jeg for eksempel skal snakke med noen på butikken om noe som er litt tidkrevende (type, få hjelp på Elkjøp), eller at jeg skal snakke til større forsamlinger, så begynner jeg med en gang å svette på innsiden av lårene. Og jeg er garantert ikke kåt HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Jeg svetter i lyskene og jeg er ikke tykk i det hele tatt. Bruker faktisk deo der og det hjelper veldig
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #10 Skrevet 14. oktober 2010 Det er jo sååå irriterende. er det ikke noe man kan gjøre med det? Det sier seg vel selv at man ikke kan forhindre svetting. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå