Gå til innhold

zassy? Du svart meg på et innlegg, men svaret kommer ikke opp....


♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Kunne du vært så snill å prøve her :)

 

TUUUUSEN TAKK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vet, dataen låser seg hele tiden, kanskje mange som bruker siden samtidig? Husker ikke helt hva jeg skrev, hehe, men sluttet med at jeg kan se på deg i morgen hvis du vil? Jeg er så sliten nå så merker at jeg blir usikker på mange, men i morgen hadde jeg tenkt å sette meg ned å spå litt så da svarer jeg deg her inne, gjerne skriv her hva du lurer på til i morgen + f.dato :) Da snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott:) Det hadde vært fint om du ville gjort det :)

 

Det jeg lurer på er om jeg kan være gravid. Da jeg går å føler på alle mulige "symptomer" her... Evt. hvilket kjønn det evt. er....

 

Tusen takk...

 

150576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg fått sett på deg, men jeg får ikke opp noe graviditet nå, men kan jo håpe jeg har feil, har du funnet ut noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Nei, har ikke funnet ut noe, men sitter med mange "signal" som sier at det byrde være noe. Har IKM på onsdag, men har følelsen av at mensen kommer, uten at den kommer. Samtidig som jeg er tung i hodet, trøtt konstant, stikking i eggstokker siden EL. Og antydning til halsbrann og kvalme..... Pleier ikke være sånn....

 

Vel, tusen takk, så får vi bare vente og se.

 

Ser du evt. noe graviditet framover da? Om det ikke er noe nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok får håpe du har rett da!! :) Føler jeg har "mistet grepet" litt jeg, hehe, greier nemlig ikke å se noe mer nå nei. :/

 

Kanskje jeg bare trenger en pause eller noe. Men det er rart, for enkelte ser jeg kjempeklart, mens andre er vanskeligere. Men men, er vel bare sånn det er :) Hvis det viser seg at du ikke er det kan jeg heller prøve igjen en annen gang når det har gått litt tid, hjelper i blant det også :) Masse lykke til, og gleder meg til å høre hva du finner ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Zassy!

 

Du hadde nok rett.... Dessverre!! Her kom TR i går, så da håper jeg på at det klaffer ved neste EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen Zassy!

 

Kunne du vært så snill å se om det går bedre denne mnd. enn forrige :)

 

Er en smule utålmodig, da de forrige svangerskapene satt på første forsøk.... Men så er jeg visst blitt 10 år eldre også. Kan vel kanskje ha en sammenheng;)

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...