Gå til innhold

Framtidig alenemor ønsker å få kontakt med andre.

yvmari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Heidi med spire! Koselig å høre fra deg! Skal ta å finne det du tidligere har skrevet. Må innrømme jeg så ikke gjennom tidligere innlegg før jeg skrev min egen.....Ønsker svært gjerne å bli bedre kjent med deg, siden det ikke er fler som har svart. Når har du termin? Jeg har i mars. Skal på ultralyd på torsdag, og er veldig spent på om alt er ok, og kanskje får jeg vite hvilket kjønn jeg bærer på.

Ser fram til å høre fra deg!

Klem

• 4 måneder senere...

Hei alle sammen!

Jeg er ikke alene lenger, men var det da jeg fikk mitt første barn. Bor på Nordmøre og har skrevet bok om det å bli mamma på egenhånd. Er det noen som er nysgjerrige, eller bare vil ha noen å lufte tanker og følelser med, er jeg her (og har god tid de neste 62 dagene, ser det ut til:-))

Lykke til, dere flotte kvinner!

• 2 uker senere...

Annonse

Hei yvmari

Jeg er også førstegangsfødende, voksen dame... (er 35 ved termin, det må vel kalles voksent???) Foreløpig bor jeg på østlandet, men flytter "heim" til Trøndelag i god tid før jeg skal føde.

Livet tok en vending som jeg ikke helt hadde planlagt, kan man si. Så jeg er singel og gravid med tvillinger! (men herlighet som jeg gleder meg!!!!)

Nå skal jeg flytte nærmere familien min, så jeg får noen å spille på lag med den første tiden!

Jeg deler svært gjerne tanker, erfaringer og utfordringer!

klæm

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...