Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #26 Skrevet 30. september 2010 HAHAHAHAHAHA du ber 22:43 om å respektere deg, du som ikke respekterer andre!!! Du KREVER å bli behandlet som et likeverdig menneske... hahaha Du må gi respekt for å få respekt!! Jeg er helt enig med deg 22:43
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #27 Skrevet 30. september 2010 Hvem i alle dager er det jeg ikke har respektert?? Du har alvorlig misforstått innlegget mitt. Leste du bare første setninga der jeg sa jeg ikke hadde lest koranen eller? Du kan ikke svare på bakgrunnen av første setning!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #28 Skrevet 30. september 2010 Ikke alltid lett å se hvem man svarer på et anonymforum. Til orientering er det mer enn en anonym som ytrer seg her inne. Fint å skrive klokkeslettet til innlegget man svarer på!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #29 Skrevet 30. september 2010 Det trenger man ikke, for når man svarer kommer svaret ett hakk til høyre fra innlegget man svarer på. Spør igjen; hvem er det jeg ikke har respektert din ondskapsfulle drittkaster?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #30 Skrevet 30. september 2010 22:51 her... Jeg mente HI ikke deg.. og det tror jeg 22:43 også mente, som noen skrev over her så er det ikke alltid lett å se alt når ting går litt fort. Beklager!!
☆☆☆ Skrevet 30. september 2010 #31 Skrevet 30. september 2010 Det er forskjell på tro/tanke og handlinger, og det går an å respektere mennesker uavhengig av religion og fordømme handlinger uavhengig av hvem som begår dem. Dette ser det ut til at mange her har oversett når de kobler islam og kvinneundertrykkelse selv om mange tilhører religioner med de samme grunnholdningene (i praksis alle de semittiske religionene, det er bare nyanseforskjeller mellom de).
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #32 Skrevet 30. september 2010 Men du, nå snakker du om handlinger, ikke om ren religion!! Jeg skjønner godt du ikke respekterer slike handlinger, men å dermed tro at ALLE med den religionen du nå sikter til handler slik eller står inne for slkt, blir for ensidig og dumt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #33 Skrevet 30. september 2010 Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil! God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå