Gå til innhold

Løs mage - nærstående fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har slitt med treg fordøyelse hele livet, men etter at jeg ble gravid stoppet det virkelig opp så havnet på sykehuset med skikkelig forstoppelse og må drikke duholac hver dag for å holde systemet nogenlunde i gang. I den siste uken har dette endret seg og jeg løper ofte på do, noe som er veldig nytt for min del og som jeg selvfølgelig setter stor pris på. Men det jeg lurer på er om dette har noen sammenheng med at jeg nærmer meg fødsel? hører mange si de opplever dette 1-2 uker før fødsel, er det noe som tilsier at det er sant og at jeg kan regne med fødsel snart?

har i tillegg fått mye kraftigere kynnere, stikninger i underlivet, magesmerter som kramper seg og murringer i bekkenet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det AKKURAT likedan.... ;)

 

jeg har lest og hørt at ja det kan faktisk være et tegn på at en fødsel nærmer seg. når har du termin da? jeg har 14 oktober. men har d akkurat sånn som deg - kraftigere kynnere, mer vondt i magen, mer vondt i korsryggen, hyppigere på do nå - har hatt forstoppelse selv hele svangerskapet... murringer og menssmerter. åsså er d litt flaut å si, men prompinga går på høyt nivå nå også ha ha ha ;p

 

jeg er litt småbekymret for at d er en forestående fødsel i nærmeste framtid, for dette håper jeg ikke på. da jeg skal legges inn til ks den 7 oktober. men merker virkelig at magen oppfører seg annerledes nå altså :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja jeg vet hvordan du har det ;) tar jo helt av her :P stakkars samboer.. hoho..

 

jeg har hørt noen si de fødte en uke etter og andre to uker etter dette begynte, men jeg aner ikke om det bare er tilfeldigheter.. jeg har termin 20. oktober så håper han venter til jeg er i uke 38 som da blir 4. okt.. har ei kusine som hadde termin 20. okt i fjor og fikk de samme symptonene i begynnelsen av oktober og der satte fødselen i gang den 16. okt..

 

jeg føler seriøst at han her ikke vil vente til termin.. jm mente dette var symptoner på krafig modning så vi får se hva som skjer.. hun mente man ikke skal kimse av det mor føler så kanskje han kommer til verden før termin.. håper han venter litt til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sliter" med akkurat det samme. Har ikke opplevd dette tidligere i svangerskapet. Jeg har ikke termin før 27. oktober, og har også fått innvilget keisersnitt. Håper derfor at det ikke er fødselstegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hm interessant, jeg har vært mye på do i dag selv, men det er jo 3 uker igjen, håper hun venter et par uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jeg som startet denne tråden og vil nå bare oppdatere med at vannet mitt har gått og jeg venter på rier :))) så fra jeg begynte å få løs mage så tok det ca to uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...