Gå til innhold

Vært på kontroll på 4 timer på sykhuset i dag


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

Slimproppen gikk forrige uke, men med de to andre tok det flere uker før det likevel skjedde noe.

 

Men, har hatt sterkere kynnere og mensmurring i noen dager, og i morges kom det litt blod og brunt utflod etter jeg hadde dusja. Ringte sykehuset for å høre, og måtte da inn på test.

 

Måtte ta geu for å sjekke åpning, er modent, men heldigvis ingen åpning enda. Begge babyene har det bra, og ctg var bra.

 

Men, vekten dems spriker veldig fra det han vanlige legen estimerer. For en uke siden veide de i følge han 1860 gram, denne legen fikk de til å bli 2,2 og 2,3 kg! Synes det er ganske svært til å være 33+3 uker på vei!

 

Får håpe de vil holde seg inne minst en uke til, etter uke 34 er lungene modne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på føden til observasjon i 6 timer i dag. Hadde rieaktivitet 10 ganger på 20 min under CTG. Fikk også UL, både innvendig og utvendig, heldigvis 3cm livmortapp og ingen tegn til begynnende fødsel. Fikk dra hjem fordi jeg bor 2 minutter fra sykehuset og avdelingen var full, men måtte love å komme med en gang hvis det ble værre. Men vekten på min baby ble estimert til 2400g, og det var -1% fra gjennomsnittet - altså ganske normalt. Jeg er uke 33+4. Så det høres jo ikke så gæærnt ut med vekten du fikk i dag syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre, så for meg to digre babyer jeg nå..hehe.. Men, skal jo tilbake mandag til vanlige legen på sykehuset, så regner med han måler enda mer nøyaktid da :)

 

Håper du slipper noe fødsel nå og riene dine roer seg, bra du bor så nærme sykehuset.

 

Jeg har 15-20 min til sykehuset, så skal ikke klage, men er litt usikker denne gangen siden det er to der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får håpe de gir seg, hvertfall til lungene er klare og gjerne enda ei uke! :) Men om den vil komme i uke 36 så er det jo ikke noen krise, bare litt tidlig akkurat nå syns jeg.

 

Ja, det er sikkert litt annerledes å ha to der inne, men de kommer jo sikkert ikke på 15 minutter uansett så får tro du rekker fram i tide :) Uansett går det helst bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...