Gå til innhold

Noen som har lyst til eller går på gravid yoga?


lolo & Lola

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er kjempespent på alt det som skjer med meg og magen nå. Dette er første gang jeg er gravid og jeg er i 19 uke. SÅ jeg kunne tenke meg å begynne på gravid yoga, er det noen som har noen tips? eller kunne tenke seg og begynne?

 

Jeg bor på Majorstua så et sted som ligger sentralt hadde jo vært topp :)

 

Var på UL i går, alt er bra og den lille jenta ligger nå og sparker kjenner jeg. Rare greier <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på dere:)

 

Jeg har begynt på gravid yoga og anbefaler det virkelig:) den første timen er litt rar, eller uvant for min del, for var myye pusting, høy pusting som jeg synes var litt "flaut" Men det kom seg 2 timen. Jeg har lært å puste ordentlig noe som er viktig ved fødsel o.l pluss at man lærer å finne roen.. På mitt kurs er vi 8 stk og det gjør det lettere å bli kjent med hverandre:) Anbefaler kurs med få enn kurs med mange, da rekker kurslederen å hjelpe alle på hvert kurs sånn at man gjør øvelsene riktig:)

 

Jeg er i uke 20 og kommer til å drive med yoga frem til fødsel:) Kurset mitt er i Drøbak fordi jeg bor i ski, men det blir jo litt langt for dere i Oslo, men det er større "utvalg" av yoga kurs i Oslo:)

 

Lykke til

 

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, da er det bare å lete i et hav av muligheter da :) tusen takk for tipset - gleder meg til å starte!

 

Lykke til tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...