Gå til innhold

av og til rar følelse i underlivet når jeg går


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei.

 

litt vanskelig å forklare, men de siste par ukene har jeg følt noe rart når jeg er i bevegelse. det er ikke hele tiden, men av og til, og det føles som et ubehag nedentil (kanskje i skjeden).dette høres ekkelt ut, men som om babyen har en hånd ned der. kan ikke forklares på en annen måte enn ubehag og akkurat som om noe henger der inne. det varer bare et halvt minutt ca, også blir det bedre, men kommer av og til når jeg beveger meg.

noen lignende erfaringer?

jeg er 29 + 2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det samme en gang i blandt, ikke hver dag heldigvis:) Unektelig bisarr opplevelse med den følelsen av at babyen har "tråkket igjennom" :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det og, hatt det en stund nå, føles nesten ut som noe skal komme ut snart. Legen sa det er helt normalt nå på slutten, og siden ene tvillingen ligger med hodet godt nede vil det kjennes godt som nedpress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til følelsen. Som om jeg går med noe mellom beina, he he. Er vel en blanding av at man er litt hoven nedi der, og at babyen ligger langt nede. Helt normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kjenner også at der er noe som beveger seg der nede innimellom. Men ikke nødvendigvis når jeg går. Det kjennes ut som en liten fot eller en hånd som beveger seg. Tror ikke det er hodet for har ikke noe særlig nedpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...