Gå til innhold

Tips til "ta-vare-på-deg-selv-den-siste-måneden-gave"?


Med_håp_i_magen

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp flytta og den nye naboen vår har termin bare et par uker før meg :) Nå har jeg funnet ut at hun har bursdag neste snart, og kunne tenke meg å gi en liten oppmerksomhet. Vi kjenner henne jo ikke så veldig godt, har tross alt bare bodd her et par måneder, men en liten ting. Tenkte at noe i form av litt luksus for høygravide, kanskje noe litt morsomt - noe man ikke kjøper selv? Noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt et godt forslag! Unnet meg selv en time med førstemann, og skal definitivt gjenta det denne gangen. En gave som garantert vil bli satt pris på - og samtidig gir den en mulighet til å skravle litt og bli bedre kjent!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for godt forslag, men jeg føler det blir litt dyrt når jeg nesten ikke kjenner vedkommende. Har vurdert en variasjon over tema i stedet: En eller flere kremer avtypen godt for gravide. Så må hun eller helts mannen hennes stå for massasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an å foreslå for henne at dere tar en tur sammen uansett? Hva med å kjøpe henne en god, svalende fotkrem og samtidig foreslå en tur på spa, så dekker dere kostnadene med behandlingen hver for dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...