Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 kan jeg ha svart kjole når jenta mi skal døpes eller går ikke det an. Uff, jeg passer ikke inn i annet etter fødselen. Gi meg gjerne noen tips til hva jeg kan friske den opp med hvis dere synes jeg kan bruke den...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Kan du ikke friske den opp med skjerf, belte, sko og smykker/hårpynt i en farge du liker - kanskje noe som matcher fargene i dåpen? Jeg går alltid i sort selv og liker veldig godt grønt, turkis og sterk rosa til.
Mortilbarn Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Bruk det du føler deg vel i (såfremst det ikke er et miniskjørt og en magetopp) Husk at dåpsbildene kommer du til å se tilbake på bestandig, og da vil man ikke se en alt for trang kjole/skjørt fordi man ikke turte å ha svart på seg Du kan jo evt. bruke turkise smykker eller noe til?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Går helt fint med et svart antrekk:) Pynt med smykker, sjal el.
Mortilbarn Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg må bare si dette; I dåpen tilmin gutt hadde jeg på meg bunaden min som var alt for liten, kun fordi "alle andre" syntes det var det beste. Vondt, ekkelt og det vises på bildene. Ville heller hatt på meg noe som passet..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Tusen takk for gode tips jenter! Da tror jeg jeg skal løpe ut og kjøpe sjal og smykker! ) Jeg hadde nemlig også tenkt å bruke bunad men prøvde den i går... hehe... det hadde blitt en kjip dag for mor, ikke kan jeg sitte med den og enda mindre spise eller puste.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 jeg brukte svart kjole i dåpen til sønnen min jeg.. den skjulte magen min derfor jeg valgte den... bruk gjerne noen smykker ved siden av. betle kan man jo også bruke,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå