Gå til innhold

Noen fra Sogn og Fjordane her?


aprilprinsesse2011

Anbefalte innlegg

Jeg blir sånn teit glad inni meg av å lese historien din, og samtidig så føler jeg meg utrolig heldig som har vært så heldig, til nå iallefall. jeg har jo ikke noen symptomer engang, annet enn uteblidt mens, og mensmurringer, pluss lit trøtt..

Jeg krysser fiongrene som bare deeeet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe

D er ihvertfall ingenting som tilsier at eg ikke er fruktbar!! Hehe

Er bare to ganger med uflaks, for å si d sånn.

 

Selv om kvalmen tar overhånd enkelte dager, så må eg bare smile og tenke på at d er et tegn på at denne gangen ser alt ut til å gå bra:O)

 

Akkurat nå sitter eg å lurer på om eg har energi til å gjøre litt husarbeid, til samboeren min kommer fra jobb. Har leita fram vaskebøtta, så den står så fint og lager vaskelukt på gulvet.

Kvalmen og formen går opp og ned dag for dag, så eg må bare trå til de gangene energien tilsier d.

Er sykemeldt tom mandag 27/9, men får se om formen tilsier jobb eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Så kjekt at den lager vaskelukt!;)

Det er ikke alt man skal bry seg med når man har lille mirakel i magen!:) Slapp av, og stress ned!

Jeg får så vidt bære veska mi selv, så om det er det at kjæresten er overbeskyttende, eller om veska mi er tung, det har jeg ikke helt klart å kartlegge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er litt morsomme de gutta våre når vi er gravide.

Dette blir jo samboers første, så han er ikke helt inne i hva som er lov og ikke.

"Du må passe på hva du spiser, med tanke på hva den lille tåler, du må ikke gjøre ditt og du må ikke gjøre datt."

"Kan du spise eller drikke dette?"

"kan du gjøre d eller d?"

"Slappe av du nå, du er sjukling" (Med tanke på at eg kaster opp, og ikke orker noe)

Han diller og duller rundt meg, som om eg skulle ha vært en porselensfigur enkelte ganger

Men synes bare d er morsomt eg da;O)

De er nå skjønne da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi fortjener det! Enkelt og grett!;)

Jeg er ikke i tvil engang! En hver gravide kvinne fortjener å føle seg oppvarta og som en porselensfigur av og til!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky!!! Jeg fester hår på svigerinna mi, og kjæresten er ute med en kompis. men det er godt med aleinetid av og til kjenner jeg. Og litt jentetid!:) Har ett godt forhold til henen så!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fester hår faktisk!!!

Aleinetid og jentetid er bærre lækkert d

Har et godt forhold til mine to svigerinner oxo, men de bor i Vestfold, så er ikke så ofte eg møter de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!:) Er utdanna frisør, selv om jeg ikek jobber med det mer. Så setter på extensions på svigerinna mi som er 18:)

Jeg har begge svigerinnene mine i samme bygd, sammen med en svoger. Men svogeren er bare 13:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!:) Jeg begynte nett i ny jobb etter å ha bodd på gran canaria i noen måneder:D Så nå jobber jeg med psykisk utviklingshemmede!:) STor trives iallefall, og jobbsett er det grådig synd at graviditeten kom akkurat nå, MEN jobb kan lett stilles i andre rekke med tanke på Mirakelet i magen min..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En får liksom en helt annen takknemlighet for arbeidet en gjør, og samtidig en helt annen kontakt med vedkommende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...