Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe barnelue med barnets navn på ? I butikk eller på nett...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Men det er jo så stygt, for å ikke snakke om upraktisk. "Kom hit Chrisander så skal du få en sjokolade, bare bli med inn i bilen min du Chrisander"....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Nå får jeg sikkert en masse pepper her, men jeg slenger det ut alikevel. Det fikk meg til å tenke! Vet ikke hvor gammel barnet ditt er, men da jeg var på leting etter lue med navn på til sønnen min på 3 fikk jeg en advarsel fra søskenbarnet mitt som jobber i politiet. Hun har sett en gang for mye at overgripere får tak i navnet på barnet på den måten og bruker navnet for å skape tillitt hos barnet. Det gjaldt for så vidt ikke bare luer, men håndkler i svømmehallen ol. Tanken ville aldri slått meg om hun ikke hadde sagt i fra. Jada, jeg er sikkert små hysterisk mor, men sånn er jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 http://www.scandinavianlife.no/epages/MonogramDB.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/MonogramService&Currency=NOK
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Tusen Takk:) Ting som er skrevet over her som jeg ikke har tenkt på. Skummelt. Min gutt er ett år.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 navnet kan en overgripe like lett snappe opp om noen snakker til denne ungen og sier navnet da, Hva gjør du når du er på eks. lekeplassen da, sier kom her ungen min? Ja du er for hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 jeg ble ropt inn i en bil når jeg var 5 år. mannen sa han kjente mamma og pappa . mamma kom løpende i siste sekund hun hørte alt fra altanen ... tenk dere om 2 ganger før dere bestiller
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Og du hadde navnelue på? Er som noen over sier... Hva hvis moren din akkurat hadde sagt: "Ikke gå for langt unna, *****". De kan da like lett fange opp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå