Gå til innhold

Puh.. nå sliter jeg litt med motivasjonen altså dere... :o(


magica og lille tryll ♡

Anbefalte innlegg

Altså.. Jeg er selvsagt kjempe-takknemlig for at jeg får oppleve dette flotte, det å bære fram et barn, jeg vet at det ikke er alle forunt. Men når det er sagt så er jeg bare så grundig LEI!!! Er det lov tro? Er så utrolig sliten etter oppussing, flytting, barnehagestart osv osv... I tillegg så har lille tryll hatt en litt slitsom periode der hun er mye sutrete og gjerne vil klenge/klatre på meg. Jeg må jo selvsagt gi henne all oppmerksomhet hun krever nå, for snart blir hun jo storesøster. Men slitsomt er det.

 

Så nå leter jeg etter motivasjon til å komme meg gjennom de siste seks ukene. Det høres ikke mye ut, men det er seks uker med halsbrann, slitenhet og ekstrem trøtthet, urolige bein, søvnløshet, ødemer... you name it... Jeg er så tung i kroppen (er SVÆÆR!) og en tur ut i søppelkassen tar helt pusten fra meg...hehe Godt man ikke gjør det her så ofte ;o)

 

Gi meg kraft og styrke sier bare jeg ;o)

Hehe dagens syteinnlegg fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lov å være lei. Husker åssen det var å være gravid og svær uten en oppmerksomhetssyk ettåring rundt bena. Sender all den kraft og styrke jeg kan jeg og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender masse kraft og styrke!!!!!!!!

 

Hold ut, ikke lenge igjen nå.

Er slitsomt å være midt oppi det, men det går over. Tenk 6 uker, det er jo bare litt mer en en mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho og hoi, Magica. Hold ut! Det er jo over snart. Forsøk å nyte livet inni magen. Plutselig er det "stilt" inni der og masse liv utafor :)

 

Sender deg masse gode tanker og forsøker å overføre litt styrke i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter :o)

Nå har det jaggu gått noen dager til så dere skal se jeg kommer meg igjennom dette også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...