Gå til innhold

Dere som vil bli spådd, se hit!


*Bambi + spire*

Anbefalte innlegg

Hei. Kan du være så snill å ta en titt på meg også? Jeg har blitt spådd før her inne. Men nå er jeg nettopp ferdig med pergo tabl.. Og jeg lurer på når du evt. ser graviditet? :)

 

Klem

08.05.85

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Lurer på om du kan se om du får opp graviditet på meg i nærmeste fremtid og eventuelt hvor mange barn jeg får.

Født:050575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg lurer på om du får opp kjønn på bebisen min?

Og evt om jeg går over termin?

Termin er 14.02.2011, jeg er født 08.06.83.

 

Tusen takk for hjelp :)

Hilsen Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

 

jeg lurte på om du kan se om jeg er gravid nå eller om når jeg kommer til og bli det i løp av dette året?? og om det blir gutt eller jente??

 

håper på svar spent :)

 

f 100286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Jeg lurer på om du kan se hvilket kjønn jeg får?

Og evt når den lille kommer? Termin er rundt 10/15 februar -11.

 

Jeg er født 24.08.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Lurte på om du kan se noe graviditet på meg i nærmeste fremtid?

Jeg 140384 samboer 221081.

 

Og så har jeg en vennine som er gravid med termin i mars, lurer på om du får opp noe kjønn på henne? 050685 og kjæresten hennes 230583

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har termin 18.09.10 og er selv født 230182. det jeg lurer på er om du ser noe spesielt på meg til helgen. har hatt en sånn uro i kroppen i flere mnd for denne helgen men aner ikke hvorfor. nå har det vært så mye i dette svangerskapet, og nå har jeg fått kraftig bronkitt er s¨redd det skal være noe galt som skjer, hvis du ser noe rundt svangerskap fødsel vil gjerne vite det du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Lurte på om du kunne tenke deg å se hvilken dato jeg skal føde?

Egentlige termin er i begynnelsen av oktober,men barnet ligger litt foran i utviklingen.

 

Håper på svar:)

 

f.030583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!!

Du virker jo så flink til å spå!

Vi vurderer å sette igang med en baby dette året, men er ikke helt sikre pga jobbsituasjon osv.

 

Men jeg lurer derfor på om du ser en graviditet på meg dette året ? Eventuelt når? Og hva slags kjønn ?

 

Fødselsdato på meg er : 18.08.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Håper du kan se på meg… jente 13-08-1982

Lurer på økonomien min, flytting og generelt det du for opp på meg :)

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar :)

 

Håpar verkeleg det stemmer, desember er ikkje so lenge til igrunnen ;)

 

Har nok høgskuleutdannelse ja, med vidareutdanning.. Har hatt tankar om eg angra litt på utdannelsen ja, - sjøl om eg eigentleg ikkje angra på den, men får ikkje bruke den akkurat no. Så håpet er at eg skal enten få ei anna stilling der eg er, eller finne ein ny jobb som er relatert til utdannelsen.. Så akkurat det der kan nok stemme veldig godt på meg for tida. Gjenstår å sjå om det blir noko anna jobbtilbud på meg i næraste framtid då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du spådde meg for noen måneder siden, men jeg spør igjen :) når ser du graviditet, og hvor mange barn totalt? Ser du noen jobb på meg snart? Og til det viktigste: forholdet mellom meg og en annen er forvirrende..klarer du å se noe om hvilket syn han har på meg, og hva som skjer mellom oss framover? Jeg: 240885, han: 101087..takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper du får tid til å se på meg i dag :)

 

Lurer på kjønn og når fødselen vil skje?

 

Håper alt er bra med den lille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambi :)

 

Jeg er gravid i 7 uke, og har termin ca 20 april tor jeg. Syklusen min har vært litt variabl i det siste. Klarer du å se en evt termin og kjønn???

Kommer det til å gå bra denne gangen???

Er født 160181

han 020479

 

Takker så masse for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kunne du spå meg?

 

Lurte litt på jobb situasjon og graviditet?

 

Jeg født 29.06.72

sambo: 25.01.71

barn: 27.11.05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

jeg er gravid 18+1, og jeg selv føler jeg har litt uante krefter innimellom, men magefølelsen denne gangen tør jeg ikke helt stole på :P

kan du kanskje se hvilket kjønn det blir? om jeg går over tiden eller får før tiden? Har termin 28 januar, og skal på ultralyd på onsdag, så da blir vel terminen flyttet litt....

 

jeg er født 120881.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er født 23.06.85. Får du opp noe spesielt på meg?

Jeg er gravid for første gang, lurer veldig på om det blir en gutt eller jente :) Hadde vært gøy om du fikk opp noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

lurte på om du ville spå meg når jeg blir gravid og evt kjønn .har prøvd å bli gravid lenge .har ikke fått mensen ennå og testen var negativ .

jeg er født 010176 og sambo 300580

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ser du har mye å gjøre fremover, men håper du får tid til å spå meg også, er så nyskjerrig på hva som venter det kommende året:)

 

Jeg lurer veldi på om det er en gutt eller jente jeg har i magen nå. En annen ting jeg lurer på er hvor vi blir å flytte dit vi tenker oss og sånn ca når... om mannen min får seg jobb dit vi skal flytte og om jeg blir å gå tilbake til studiene...generelt lurer jeg på hvordan det neste året blir... det var mye, men jeg håper du ser noen svar iallefall:)

 

Jeg er født 05.08.82

 

På forhånd takk:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...