Gå til innhold

Dere som vil bli spådd, se hit!


*Bambi + spire*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen hjertelig takk for at du så på meg! :-D Håper så inderlig du har rett, jeg svinger så med dette, tenker at det er jo greit å vente..til det blir mer stabilt med jobb osv, men i neste øyeblikk så vil jeg rett og slett ikke vente mer, og så vet man jo aldri hvor lenge man må prøve, klokka begynner å tikke høyt her, hehe! Håper du har rett både med at det er han som vil og at vi får ei prinsesse :) begge kjønn er velkomne, men samboeren min har veeeldig lyst på ei jente, hehe. Har faktisk et vennepar som snakker om å starte prøvinga nå, kanskje blir han litt smittet :P håper det! Takk igjen Bamb du er flink! KLEM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambi=)

 

Jeg er født 24.09.91 og bf 28.08.90

 

Jeg lurer på om du kunne se om vi kommer til å flytte til Bergen eller i omerådet der snart og om vi får det bedre med økonomi og sosialt samvær der i forhold til her. (kjenner ikke så mange utnom de som bor på tomten med oss og jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Vil du ta en liten titt på meg???? Lurer på om jeg blir gravid snart og hvilkent kjønn det blir? Er født 130875 og han 180273. På forhånd tusen takk... Klem anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan stemme det ja: ) er ikke helt sikker på hvor langt enda, men vertfall 3 måneder har på følelsen av at det er lengre en 3 måneder så kan stemme: ) å kan stemme at jeg hadde blitt utålmodig vist jeg måtte gått over får er veldig utålmodig av meg; ) hehe: ) tusen takk får svar værtfall:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn: ) har en søster som er gravid også født 150789, greier du å se noe om graviditen hennes om kjønn å om det er 2 eller 1: ) fått beskje om det kanskje er 2: ) og om hvorlangt hun er på vei: )

 

Tusen takk på fohånd: )

klem fra siri: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

 

Er ikke gravid nå...så vidt jeg vet :) Da blir jeg kanskje det neste måned ;) Det hadde vært helt greit det ;)

Oi, tvillinger...det hadde jo vært morro :D

Bestefaren til sambo var tvilling, ellers dårlig med tvillinger :P

Har blitt spådd at jeg blir gravid denne måneden av en annen også, så dette blir spennende :)

 

Har allerede 3 barn, men ser at dere spåere ikke alltid får inn hvor mange barn man har, så det tar jeg ikke så nøye. Kan jo også være de tre jeg allerede har som du følte :)

 

Takk så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Bambi.

ta en titt på meg?

jeg 11.03.85

han 18.03.81

 

lurer på om du kan se om det er gutt eller jente i magen nå.?

noen plager under svangerskapet?

noen spm du kan se på hvis du vil, har jeg mange barn fra før å kjønn på de?

 

tusen takk på forhånd.

mvh Linn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *Bambi*!

 

Kunne du ta en titt på meg? Er gravid med termin 30. september.

Ser du kjønn? Og når h*n kommer?

 

Kan du se noe angående jobb til samboer?

 

Jeg er født 05.12.90

Han 20.11.89

 

På fohånd takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei bambi, har du lyst til å se om du får inn noe på meg ? om graviditeten? om det vil gå bra ? hvor mange det evt er og kjønn? andre ting du ser ? tusen takk! :-)

jeg : 05 08 77

han : 14 09 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-D hadde blitt veldi glad om du ville ta en titt på meg.

jeg lurer på om du får opp noen graviditet på meg, evt når blir jeg gravid, og hva kjønn tror du d blir? får du opp noe om hvor mange barn jeg kommer til å få?

får du opp noe om jobbsituasjonen min?

 

født: 04.02.1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm okei:) takk for saret, mn hjelper dette på informasjonen. Navn Marthe født 080190 far Cyril født 230883 bor i Tromsø. Tror jeg er 5 uker på vei. Lurer på om det lever, friskt, kjønn, bosituasjon, studie osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg lurer på hva kjønnet på babien i magen er.. er så lenge til UL 9 uker til! klarer du å se noe ?

 

ser du noe ang fødsel forhold til termin ? før/etter?

 

håper du vil se på meg.. På forhånd tusen takk :)

 

Marianne 22 03 85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har to gutter. Lurer på om jeg vil få et barn til? Ev. når blir jeg gravid? Gutt eller jente?

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *bambi*! Kan du se på meg? Får du opp noe, noe som helst egentlig? Ser du når jeg blir gravid og evt. kjønn? Og ser du noe bryllup eller forlovelse? Jeg er født 240389! Tusen takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Skal jobbe sent idag, men skal se om jeg har overskudd til å se på dere ikveld eller imorgen, dere er ikke glemt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...