Gå til innhold

Dere som vil bli spådd, se hit!


*Bambi + spire*

Anbefalte innlegg

Hei!:)

 

Nå er det en stund siden jeg har spådd,føler meg litt rusten, så trenger flere å øve meg på.

 

Dere som vil bli spådd,skriv hva dere lurer på + føds.dato.

 

Litt info:

Vet ikke helt hva jeg skal si om "evnene" mine, jeg merket ganske tidlig at jeg hadde en god intuisjon, ved 16års alderen merket jeg at jeg til tider kunne forutse døden til mine nærmeste og glimt av fremtiden. Etterhvert har jeg ønsket å utvikle evnene mine til noe positivt og begynnte å spå med englekort for ca 1 år siden. Mye har stemt, mye har ikke stemt. Jeg har lagt ort kortene en lang periode da jeg ble utslitt av å spå, fordi jeg ofte får andre sine følelser når jeg spå og sliter med å "beskytte" meg selv. Trenger derfor noen å øve meg på igjen:)

 

Jeg bruker fritiden min på å spå, så det kan ta timer og noen ganger dager før jeg har tid/lyst til å spå. Jeg svarer kronologisk nedover. Noen er lettere å spå enn andre,derfor for noen mer utfyllende svar enn andre. Tror det skulle være alt:)

Husk å ta det med en klype salt, du skal ikke leve etter det du blir spådd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg? Evt når.

Og om du ser noe i jobbsammenheng.. om jeg fortsetter der jeg er nå eller bytter.. og om jeg skifter bolig snart ..

 

f. 090789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

 

Lurer på om du ser graviditet på meg, og evt når?

Ser du noko med jobbsituasjonen min framover? Er litt frustrert/fortvila pga den igrunnen...

 

F.03.04.83

 

På førehand takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg er gravid,termin mellom 13-15april.Hva får du opp av kjønn?er det 2 eller 1 der inne?svangerskapet hvordan blir det?og fødsel?

Eller om det er noe annet du får opp.

 

Carina 28april 82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambi, du har jo sett på meg før ang jobb, men har du lyst å se på meg angående graviditet også? Vet ikke hvor mye du vil vite på forhånd, men lurer i bunn og grunn på om du ser ca når jeg blir gravid og evt kjønn :) 230982. Kan jo si at vi har bestemt oss for å vente med prøvinga til neste sommer, men kjenner at jeg ikke har lyst å vente likevel, hehe, muligheter for at jeg får med kjæresten tidligere eller evt at det skjer et "uhell" med hoppinga i svingen som vi driver med? :-D

Takk på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonleyGirl

Jeg lurer på hva som er galt siden jeg ikke bølir gravid, når jeg blir gravid og om kjærligheten vår er ekte vare (hehe) :P

 

070289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bambi: )

 

Er født 201291. greier du å se noe kjønn på meg: )?

Og hvordan graviditetn går fremmover: )? greier du å si noe om hvor langt jeg er på vei: )?

 

takk på forhånd:D

 

Ha en fortsjatt fin helg

Klem fra meg: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Håper at du vil se på meg ang graviditet?

Får jeg flere barn? Evnt når blir jeg gravid? kjønn?

 

Er f 14.10.74

 

Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Jeg vil gjerne bli spådd og mitt stoore spørsmål er da om du kan se når mine tvilling gutter kommer??

 

Hilsen ei som venter og venter.

 

Camilla

Født 19.06.80

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! 20 år, gravid.. Redd. Hva er riktig, er barnet friskt? Og om du gjør ser du en lykkelig fremtid for meg kjæresten og barnet. Marthe Tromsø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, *bambi* :)

 

Lurer på om du ser noen graviditet må meg? Samt når.

Har vært syk over en periode og dette kan ha innvirkning på når vi lykkes og om det ender godt.

 

Er født 19.12.84

Mannen 09.09.78

Datter feb 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint om du kan ta en titt på meg og se om du får opp barn på meg, og eventuelt når.

 

Jeg er født:050575, mannen min:190270.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *Bambi* =)

 

kan du ta en titt på meg? Jeg lurer på når jeg blir gravid, og kjønn?

 

trenger jeg hjelp til dette, eller er det noe jeg og sambo klarer selv?

 

jeg er født: 04.08.89

han er født: 20.07.83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambi!

 

Håper du kan spå meg..

Jeg lurer på om du kan se graviditet på meg? Har prøvd ganske lenge nå og lurer på om det kan være noe galt..

F.dato: 24.09.80.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hege 31.10.72

Jeg skal igjennom nok et ICSI forsøk i Danmark i neste måned. Kan du se om jeg blir gravid på dette forsøket eller må jeg gjennom flere forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene89 - prinsesse06+1pp

 

Hei. Får opp graviditet på deg i mars, da med en prins i magen:)

 

Virker som at du har satt deg et slags mål du jobber mot når det kommer til hva du vil i arbeislivet, føler du er på rett vei, tiltross for at det kan virke tungt og at du til tider ønsker å gi opp. Tror du fortsetter der du jobber nå et par år til, for så å komme deg videre.

 

Får opp flyttning på deg ganske snart faktisk, egentlig ganske umiddelbart, driver du og ser etter leilighet? Isåfall du finne en ganske snart. Denne flyttingen vil være positiv for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppelura83

 

Desember kommer veldig sterkt opp, med termin i august, tror du får jente.

 

Har du utdannelse? Det virker nesten som a du angrer på utdannelsen din eller på at du tok jobben der du jobber. Uansett virker det som at du skal videre. Denne jobben ender her, og selv om det også føles vemodig, er dette det riktige for deg, det er noe bedre som venter deg. Tror du kan komme til å studere/sudere videre med tiden.

 

Tror du kommer til å finne et jobbtilbud som du finner interesant ganske snart, i november, rundt der..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har svart deg før, tror du er gravid med 1 barn, en jente. Tror du vil slite litt ekstra med kvalmen dette svangerskapet og vond rygg. Fikk jo opp dene turstien, det er egentlig mer en slags lysløypa? Er det noen turstier du bruker i det daglige? kan være det jeg ser:) Tror denne gåingen vil hjelpe deg å heale vond rygg og forebygge hovne bein. Ser normal fødsel, men også mulighet for keisersnitt, det virker som at det ikke er avgjort, men at det er oe du kjenne til? tror hun kommer ca 6 dager før termin.

 

Beklager å måtte stille deg det spørsmålet, men har du mistet et barn eller mistet i sa/ma eller i mors liv? Eller er har du vært extra bekymret for barna dine i det siste? Får opp at du har bekymret deg og tenkt mye spesiellt på et barn i det siste. Du skal isåfall vite at både barna dine på jorden og barna dine i himmelen blir godt tatt vare på av gud og englene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zassy☆

Jeg føler definitivt at dere blir gravide før, tror du kan bli gravid i januar/februar og da med en liten prinsesse. Tror det er samboern din som kommer til å ønske å starte prøvingen før,kanskje allerede i november, har dere vennepar eller familie som venter barn snart? Tror dette lille barnet vil få ham til å føle en ny trang etter barn og derfor ønske å prøve tidligere enn planlagt. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

singaling

Ingenting galt med med deg som jeg ser, men som på mange andre så føler jeg mye stress rundt deg, du stresser med å bli gravid. Du må roe ned å finne en måte å koble av på. Kanskje meditasjon kunne vært noe for deg?

 

Får deg opp gravid i april 2011, med gutt.

 

Var ikke så lett å få opp noe på forholdet deres, kanskje siden jeg ikke har føds.datoen hans. Tror dere kan få det til å funke, men dere er ganske forskjellige og må derfor jobbe ekstra hardt for å få det til å fungere i lengden.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...