Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg har tidligere bare hatt små-speil som jeg har pleid å vaske med Jiff Glassrens og tørkepapir. Men nå etter at vi flyttet, har jeg 4 store garderobedør-speil. Hvordan vasker jeg disse på enklest mulig måte uten å få skjoder?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Glassrens og glasskluten fra Jordan ) Noen sverger til vann og microfiber. Jeg bruker enten tørkepapir og ajax, eller glasskluten fra Jordan (lilla klut som de sleger i matbutikken)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 OK. Det hørtes lett ut. Så for meg at man måtte frem med nal og pusseskinn og alt sånt styr jeg. Da skal jeg kjøpe glasskluten til Jordan neste gang jeg er på butikken.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Kaldt vann og microfiberklut. Tørk over og la speilene tørke av seg selv. Enklere blir det ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Da synes jeg at jeg får masse sånne småprikker over hele speilet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Da kan det funke å prøve en mer småmasket mikrofiberklut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå