Gå til innhold

Dere som har spurt meg


zassy☆

Anbefalte innlegg

HeiWhitelilymedtreknopper

Jeg får ikke opp noen flytting her med det første,

Får opp mye damer rundt deg? og prøver du å bli gravid? får opp noe rundt graviditet tidlig i 2011..

 

Lykke til med alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frella84, får opp en graviditet veldig snart..september tror jeg. Har blandede følelser rundt om du går tiden ut.. tenker du på om du kommer til å føde veldig lenge før tiden? Tror du vil gå "lenge nok" men kanskje ikke fullt ut til termin. Men akkurat det siste får du ta med en klype salt ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lykkeliten 2. Fikk opp gutt på kjønn. Synes det var veldig vanskelig å se når du kommer til å føde, eller har du alt født? Hvis jeg skal gå ut fra det jeg får opp så blir den enda noen dager til, at du kommer til å gå litt overtid. Men som sagt var det vanskelig å se, kanskje får jeg det ikke opp fordi du alt har fått? :)

 

Lykke til med fødsel og alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MoneyPenny81. Jeg greide ikke se hvilken måned på deg, men fikk opp at det blir ganske snart. Før årsskifte får jeg bare si, var vanskelig å få opp noe konkret, men sterk følelse av at det ikke blir veldig lenge til.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ninpaul1

 

Jeg får dessverre ikke opp noe rundt dette i kveld, kom altså ikke opp noen gravidkort. Beklager. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei saria isabella. Jeg får opp at det kan skje når dere vil, prøver dere nå så tror jeg det klaffer veldig snart, september kommer opp. Kanskje skjer det raskere enn dere var helt forberedt på.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei zassy :).. Takk for at du tok deg tid :). Jeg har ikke født ennå, så blir spennende å se når det skjer. Forhåpentligvis veldig snart ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født: 16.02.74

 

Kommer min ekssamboer og jeg til å finne ut av problemene og oppleve kjærligheten sammen igjen?

 

Kontrollspm: er jeg gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om du har tid og ork hadde det vært moro om du hadde giddet se på om når vi lykkes i å bli gravide :)

jeg er f. 151275 og han er f. 030876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har alleredet forhørt meg litt hos to andre her inne, men virket også som du er veldig flink også... derfor tenkte jeg å spørre deg, når kan du se graviditet på meg? Er jeg alleredet blitt gravid? Klarer du se noe kjønn på den (eventuelt de) førstefødte? :)

Min fødselsdato er 141290.

Håper på svar!

 

Cecilia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du kjønn på nurket mitt? Og når jeg føder?

 

Født: 05.12.90

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei anki. Jeg får ikke opp noen graviditet her med det første..men mars/april 2011 utpeker seg positivt. Får det ikke opp noe klart. På kjønn er det en gutt jeg får opp :)

 

Hm..det er liksom noe som skurrer her, hehe, jeg får ikke lyst å bare sende det jeg alt har skrevet..det første jeg tenkte da jeg så innlegget ditt var at du ble gravid allerede nå i august. Derfor blir jeg usikker på det jeg har skrevet..kan det være fødsel jeg får opp i mars/april tro..

 

Jeg nevner det iallefall, ble usikker på deg. Får ikke opp noen typiske gravidkort (spår i tarot) her og nå iallefall. Men følelsen sier at det ikke blir så lenge til. Er det dette som kalles helgardering? hehe.

 

Lykke til og spent på når du blir gravid jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oppned. Oi dette med helse syntes jeg var vanskelig, og også å "se" det gjennom deg, men jeg ga det et forsøk. Får opp at han må vente nå..altså kanskje kan det bety at han trenger hvile akkurat nå, tiden er iallefall ikke inne til å gå videre, han bør vente. Får videre opp at dette oppleves som en "kamp" for ham, også det at han ønsker rettferdighet..kan du skjønne hva som menes med det? Er han i en sak eller noe der han må kjempe for seg på noen måte? Får opp en god del irritasjon rundt dette..Et ønske om å "stikke av" på en måte..er utrolig mye tanker her! Får opp tanker tanker, og ikke så mye handling, noe som får meg til å tro at han må være rolig nå? Og at det irriterer han.

 

Som sagt, veldig vanskelig dette så bare si fra hvis jeg bommer totalt! Ikke alltid så lett å se på slike ting via kort, kanskje du kan spørre noen av de andre som bruker klarsyn? :)

 

Det med dato er jeg som sagt før litt ny på, fikk opp 1. oktober :)

 

Lykke til med alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zuperliza, leste tråden om at du har mistet og velger da og ikke gå inn på deg. Trist å høre. Ønsker deg lykke til videre! Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamma til 2. To datoer poppet opp. 25. august. Men sterkere på 4. september. Hvis du ikke alt har født da? 16. er jo i morgen, ble litt sen å svare jeg. Datoer er som sagt ikke min sterke side, men ga det et forsøk!

 

Kom ikke opp noe spesielt rundt det andre du spør og og rekker ikke gå inn på flere spørsmål. Ble så mange på tråden her så må prøve å få tatt alle. Lykke til med fødsel :)

 

Klem!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuppelura83. Da kom jeg endelig til deg, har gått litt treigt i det siste med spåinga mi! Jeg husker ikke hva jeg har sagt til deg før, men husker jeg har sagt noe, hehe.

 

Det er vanskelig å se graviditet på deg, vet ikke helt hvorfor, får ikke opp at det skjer med det første, kanskje er det bare rett og slett vanskelig å lese deg! Men får opp et par ting..det ene er at kanskje du får to, tvillinger eller to tette, med mindre du har fra før? Får opp både en jente og en gutt. Det andre er at januar viser seg som en god måned, men får likevel ikke helt opp at det er graviditet. Neste Januar derimot er veldig sterk igjen, men da er vi altså i 2012.. Jeg kan ikke si noe annet enn at januar er en måned jeg har trua for deg! Vet ikke helt hvorfor jeg ikke greier å se deg noe klarere, og ønsker deg lykke til. Kanskje får du bedre svar hos noen av de andre? :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Mulighet til å se på meg også?

 

Lurer på når jeg blir gravid, og kjønn?

Evt om det er noe annet du får opp :)

 

150781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...