Gå til innhold

Dere som har spurt meg


zassy☆

Anbefalte innlegg

Hei Lille gull og gratulerer med graviditeten :) Fikk opp ei gulljente (:

 

Når det gjelder ditt andre spørsmål får jeg opp at ting kommer til å endre seg plutselig, tror det blir i positivt retning dette. Litt sånn uventet eller tilfeldig på en måte. Får opp en person som vil gi deg gode råd, tror dette er noen du kjenner fra før, som du har hatt kontakt med før og som nå "kommer tilbake" inn i livet ditt, eller som er fra "fortiden" på en eller annen måte. Tror dette er en dame. Får egentlig ikke opp så mye mer rundt dette, men ting blir kanskje anderledes enn du tror. Etter at du får snakket med denne personen tenker du kanskje anderledes eller ser andre muligheter? Eller kan det rett og slett være at du blir møtt veldig godt ang en sjef eller noe, at det blir godt tilrettelagt for deg f.eks. Hm, jeg lar det jeg har skrevet stå slik nå, og så får du se om du kan skjønne hva det skal bety :P

 

Ønsker deg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar Zazzy :-)

 

Håper jo veldig på en gulljente da :-)¨

 

Jeg kan skjønne hva det siste der kan bety, så nå blir jeg spent. Krysser fingre jeg nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sirite (så at du har spurt på pm også, men svarer deg her nå, ok? :) )

 

Får opp ei lita jente. Jeg har ikke prøvd så mye på tidsperspektiv, men tror ikke du er så veldig langt på vei? toppen to måneder ca?

 

Gratulerer med graviditeten! :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chella det var litt vanskelig å se gravidtet på deg. Tror det kan bli en stund til..hvis jeg skal si noe får det bli august neste år, men jeg er usikker her. Får se om jeg heller tar en ny titt på deg om en liten stund, kanskje kommer det klarere da. På kjønn fikk jeg opp gutt nå.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LyKKeLiG 29

 

Åå vet ikke om det var fordi du skrev at det kunne være vanskelig at jeg nå fikk litt problemer, hehe. Men tenkte jente med en gang. Spurte kortene og fikk opp gutt og skrev dette til deg..men måtte bare prøve en gang til og får da opp jente. Så måtte ta bort det jeg skrev og si at jeg føler sterkest på jente! Hehe, du ble vel ikke mye klokere? ;p

 

Har du en katt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilletrille: oida sa jeg det ja, hehe. Ja litt lettere å se på kjønn når noen alt er gravide synes jeg da :) Ønsker deg det beste! :) Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt:

hei = )

er født 201291

greier du å se Hvor langt på vei jeg er og hvilket kjønn det blir :D?

tusen takk vist du tar deg tid:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jej. Tror du føder i morgen jeg :) Får ikke opp noe spesielt ang fødselen, tror det kommer til å forløpe seg helt fint og normalt :) Lykke til!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lene/malingullet. Jeg får egentlig ikke opp noen graviditet akkurat nå..ser at november blir en veldig gledelig måned, men tror det heller gjelder noe ang jobb.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke det jeg ville høre men takk for at du tok deg tid :) Får du opp om det er noe som gjør at jeg ikke blir gravid?? Blir spennende og se om det skjer noe ang jobb da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Zassy!!!!

Jeg har ei jente fra før av! Kanskje henne som dukker opp?! Og kanskje det er ei prinsesse i magen nå og! :-)

Og ja, jeg har en katt!!!! Dessverre har han stukket av og vært borte en stund, du ser vel ikke noe rundt det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Hvilke kjønn har jeg i magen denne gangen , og klarer jeg vere i jobb helt ut?

 

jeg 070684 han 011181.

 

Har også en vennine som prøve ser du når hun blir gravid.

Henne 210479 han 131279

 

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malingullet, tror jeg kanskje trekker det tilbake og sier september istedet..:P Har sett på litt mange nå så jeg begynner å bli litt sliten så du må ta det jeg sier med en klype salt, men nå fikk jeg altså opp september på graviditet. Tror det blir en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du er sliten ;) Tar det med en klype salt ja, men det hjelper og føle at man kan skimte et lite håp. Vi har ventet en stund nå.

Jeg skal gi deg en lyd om det stemmer :) Ha en fortsatt fin kveld videre og igjen takk for hjelpen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentahans. Fikk opp gutt på deg. Tror du klarer å være i jobb lenge..kanskje ikke helt ut, litt usikker på dette!

 

Fikk egentlig ikke opp noe på venninna di, jeg begynner å bli litt sliten egentlig. Tror det kan bli en stund til hun blir gravid kanskje, tror heller 2011 enn 2010.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig29

Ok ja kanskje var det henne som dukket opp. Prøvde å se en gang til men får ikke noe mer opp nå! Kanskje jeg kan prøve en gang til i morgen :) Men da heller jeg nesten mer mot at det blir gutt..føler litt på at dere skal ha en av hver. Tror katten din kommer hjem igjen om ikke så lenge. Følte en tirsdag. Men dette er jeg grønn på så ta det for det det er ;)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid Zassy! Og jeg håper du har rett om at pusen vår kommer hjem snart. Han er så savnet!!!!

Ha en flott kveld. KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Setter utrolig stor pris på dere som spår oss som maser her inne :-)

 

Jeg lurer på om jeg har gutt eller jente i magen.

 

Jeg født 15.09.76, termin foreløpig satt til 4.mars 2011

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) Håper du kan se litt på meg også?

 

Ser du en dato gutten min vil bli født? er 36 uker i morgen og skikkelig lei. Håper virkelig ikke at jeg går over tiden.

Vil det skje vaginalt eller med keisersnitt?

 

Meg: 07.05.91

han: 11.02.85

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Supert om du kan ta deg tid til å svare...

 

f.270478

 

Når får jeg solgt boligen min, og hvor/hvordan blir min nye bolig?

Blir jeg gravid igjen? Når?

 

Setter stor pris på svar, og skal gi deg tilbakemelding om du ønsker det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...