Gå til innhold

Er det normalt å være sååå sulten!!!!


BabyILoveU

Anbefalte innlegg

Jeg er nå ca 2 og en halv mnd på vei .. termin slutten av Februar..

men jeg er stadig sulten.. jeg spiser 4-5 ganger pr dag!.. Ikke masse om gangen for blir fort brå mett.. er dette normalt? er det symptoner på noe spesielt?

Jeg blir sånn PLUTSELIG brå sulten.. men passer på å spise sunt da.. kommer vel til å se ut som en elefant til slutt :o...

 

Noe tips? Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er normalt ja. Jeg var helt ekstremt sulten fra uke 7 til uke 12. Ble plutselig sulten, bare en kort stund etter forrige måltid, og måtte ha noe å spise med en gang (hvis ikke kom kvalmen). Dette ga seg da jeg kom til uke 12, så hold ut!

Tips: Spis sunt! Lytt til kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, tror jeg spiste nesten hver time fra uke 6 til nå i uke 12. Har vært kjempekvalm, men ikke spydd. Likevel har jeg gått ned noen kilo :) Men det er nok viktig å prøve spise sunt så lenge man klarer det, både for egen del og den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaah nødmat er livsviktig,har brent meg ofte på den å ikke ha med meg noe snacks å kan tygge på inntil nærmeste måltid kommer..

Sulten kommer sånn på et knips og da MÅ man ha noe i nærheten...

Hos meg er det gådd sånn høvelig over,var på mitt verste når jeg måtte stå opp midt på natten fordi jeg våknet av sult og fikk ikke sove igjen på grunn av at jeg var så sulten at jeg var kvalm..men nå går det bedre og jeg er i uke 11..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...