Jump to content
Sign in to follow this  
Lise*

Endelig kom Martin til verden!

Recommended Posts

Lise*

En uke etter UL-termin kom Martin til verden. Hadde sju cm åpning da jeg kom på sykehuset, og fire timer senere var han ute. Kom hjem i dag, og skal kose oss hjemme sammen med pappa'n.

4070 gram og 56(!) cm lang. Jeg kan med andre ord pakke vekk store deler av klærne som er ferdig vasket og brettet ;)

Fortsetter under...

M og Lykkeliten '10 <3

Gratulerer igjen, Lise! den som venter på no godt, venter ikke forgjeves. han blei juli-gutt iallefall!!! =)

ser fram i mot trilleturer med deg og små'n etterhvert!! =)

Kos dere!!!

Jada-har fire små

Gratulerer så mye:)

vårbarn2013

Gratulerer saa mye!! Haaper fodselen gikk greit og at han er snill mot foreldrene sine:-)

I motsetning til deg hadde ikke jeg toy i riktig strl da Elias er ekstremt spedbygd for sine 51 cm og jeg hadde faatt vite at han ville bli veldig stor slik at jeg kun hadde handlet i strl 56.... Han svommer selv i strl 50! Saa er bare franske og spanske babyklaer som funker forelopig;-)

Regner med at din gutt ogsaa maa vaere relativt spedbygd da 4 kg ikke er mye for 56 cm!

Ha en finfin sommer! Haaper paa BiM-treff med de soete smaa til hosten!

Lise*

56 passer perfekt :) Alle 50-klærne er pakket bort til neste barn.

De på sykehuset målte ham først til 52 cm, men med sine 4070 gram, så han veldig slank ut til å ha den lengden. Vi fikk dem derfor til å måle på nytt, og da var han plutselig 56 cm. Litt dårlig måling av hun på føden....

Han er iallefall ganske slank - foreløpig. Har lagt på seg 205 gram på tre dager, så med det tempoet blir han god og rund før høsten kommer ;)