Gå til innhold

Ålesund


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som vet når neste BIM treff er da? Får ikke til å legge inn innlegg på 2. tri. Lurer på om det kan være noe galt med akkurat den siden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har termin i slutten av mars. Hadde vært hyggelig å treffe flere gravide. Ser at flere av dere har termin før meg, men det er vel ikke så nøye om man ikke er like langt, eller? :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å sette opp et BIM-treff 15.september på Peppes, men jeg finner det ikke igjen i oversikten, så vet ikke om jeg fikk det til... Men hvis jeg vet sånn ca hvor mange som kommer, kan jeg jo prøve å reservere bord da! Spiller ikke noen rolle hvor langt på vei man har kommet, jo flere jo bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dere andre da? Kan jo evt utsette treffet hvis det ikke er noen det passer for den dagen jeg satte opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første, ja:) med dere da? Jeg fant såklart ut at jeg må på kurs den dagen..... men er i byen, så visst jeg får muligheten, så ser jeg om jeg får litt tid til å komme å hilse på dere...:) hvor bor du hoppsideisi? og dere andre også:)? jeg bor på vegsund! :) hadde vært gøyt om vi kunne bli en sånn trille klubb eller noe sånn når bebisene har kommet:) blir med på mange treff om vi får det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...