Gå til innhold

Noen som ønsker å bli spådd? Starter en ny tråd, siden den andre ble så lang.


SecretFlower*

Anbefalte innlegg

lady blabla

 

Får inn 12 som en aktuell dato. Eller 17.

Fødselen vil nok ta litt tid, men alt kommer til å gå bra:)

 

Du har en katt? Mulig du har eller har hatt en hund?

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære Frida!

Ser du kjønnet på babyen i magen min?

Jeg er født 23/07-1984, samboe 29/11-1976

Jeg har en sønn på 7 år fra før....

 

Kontrollspm; har jeg noen dyr, i så fall hvilken art?

 

Spennende tråd, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady blabla her!

terminen min er den 26 oktober, men sist fødte jeg 9 dager før tiden og på 4 timer så er ikke usansynlig i det heletatt det der.

brukte 4 timer og hadde styrtblødning sist så bruker mer enn gjerne litt ekstra tid på å føde enn å oppleve noe slikt igjen, blir spennende å se da.

 

Jeg har to katter nå, og hadde en hund som vi måtte gi fra oss nå i år pga at han absolutt skulle gjete pusene hele tiden.

 

spennende greier, synes du virker flink jeg på det jeg har lest nedover.

 

Tusen takk for din tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten

 

Beklager at jeg ikke fikk svart deg, kom så mange på en gang, så har ikke sett deg.

Men skal svare deg nå:)

 

Tror 13 kan være datoen:) jente får jeg opp.

Jeg tror du har en jente fra før.

 

Får opp at du har mye energi for tiden, men du må passe på å ikke slite deg helt ut.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opptur

 

Nesten så jeg lurer på om du allerede er gravid? Hvis ikke tror jeg du blir det ganske snart:) Gutt:)

 

Du har ikke hund?

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid :).. jeg har en gutt fra før, men det blir spennende å se om kjønnet og datoen du ser stemmer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Axinija

 

Jente i magen?

Hva er det du holder hemmelig? Føler det er noe du holder for deg selv, men som kanskje kunne blitt lettere dersom du kunne delt det med noen:)

 

Føler du og samboer har det veldig bra for tiden:) At dere nettopp er kommet nærmere hverandre på en måte?:)

 

Tror du har kaniner jeg?

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida**!

 

Tusen takk for at du kikka på meg, jeg krysser fingrene for november :)

Jobber ikke med barn, men med IT. Det har dog vært ekstremt barnesentrert rundt meg i over 1 år nå, så det kan nok være det du plukka opp på.

 

Tusen takk igjen for at du tok deg itd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

 

Jeg har termin 13. august. Samboer reiser på båt fra 29. juli til 19. august, men planen er at han skal komme hjem dersom fødselen begynner.

 

Lurer på om du kan se sånn ca. når jeg føder? :) Holder babyen seg inne til pappaen er kommet hjem?

Dersom fødselen begynner før han er kommet hjem, rekker han å komme seg til lands så han får være med på fødselen?

 

Ser du noe om hvordan fødselen blir, lengde, smertestillende, hvordan jeg takler fødselen, osv.? :)

Størrelse på babyen?

 

Hihi, ble litt mye spørsmål dette kanskje :)

 

Kontrollspørsmål: Hvilket kjønn venter jeg? :)

 

På forhand tuusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett angående jenta! ;)

Jeg holder ikke noe hemmelig sånn bevisst, men har en sånn periode der noe "tynger" meg....klarer ikke helt sette ord på det, men har en del baller i luften som kan forklare det!

Vi har det bra for tiden ja, absolutt... :)

 

De eneste kaninene vi har er nok hybelkaninene etter hundene og katten! ;)

 

Tusen takk for svar, spent på om du har rett! :D

Har forresten termin 25.oktober...ser du noe ang. om jeg føder rundt termin og event hvordan fødselen blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axinija

 

Takk for tilbakemelding, veldig greit å få høre hva jeg bommer på:)

 

Føler 18 jeg:) Tror fødselen blir bra, og at det kommer til å gå veldig fort.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 22.21 her.

 

Ja, jeg venter gutt! Blir spennende å se om du får rett på mandag da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Frida - Prøver igjen.. Postet lengre opp også

 

Født 20.04.86

Er gravid - når føder jeg, og ser du kjønn? :-)

 

Kontrollspm: Har jeg barn fra før?

 

 

Hilsen meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimela

 

Tror du føder 15 august. Vanskelig å si om han rekker det eller ikke. Men krysser fingrene for det:)

 

Tror du trenger epidural, men at det kommer til å gå ganske bra. Du er nok litt bekymret, men mest pga du ikke vet om samboeren din rekker det. Prøv å slappe av litt, så kommer alt til å gå bra :)

Får inn 19 timers fødsel. men da regner jeg med helt fra du begynner å merke det:)

Vekt:4411. Fikk også inn 2130, men det var litt lite igjen, så vet ikke helt:)

 

 

Er du for øyeblikket inne i en litt dårlig økonomisk situasjon? Føler dette kommer til å snu til det bedre ganske snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 00.01

 

Får inn 4 eller 5. Hvilken måned venter du?

Ser en jente på deg:)

 

Du har en jente og en gutt fra før?

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen frida:)

 

det stemmer at jeg har 2 gutter fra før,håper på jente denne gangen:)

er vel kanskje inn i en negativ periode nu,men da finnes det håp for meg også siden det blir en positiv avslutning:)

hmm det med pengene kan jeg bare tenke meg er i bryllups gave.vi gifter oss nå 14 august:)

 

tusen takk for at du ville prøve deg på meg.og så riktig du hadde.skal gi deg tilbakemelding når vi skal på ul for å vite kjønnet:)

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rett at jeg er mest bekymret pga. om samboer rekker det eller ikke, er ikke særlig bekymret for fødselen utenom det :)

 

Fikk vekten estimert til 2700 for en uke siden, så han er ihvertfall større enn det ;)

 

Ikke inne i en særlig dårlig situasjon nei, men har tenkt myyye på penger i det siste! Har jo gått en del penger i å handle inn alt til babyen :) Samboer derimot har hatt litt problem med pengene, men det har snudd seg veldig nå ;)

 

Tusen takk for at du tok deg tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida.

 

Lurer på om du kan se om jeg er gravid eller når det evt skjer?

kan du se om det forholde jeg er delvis inni,vil det funke?

 

22.06.74

 

tusen takk på forhånd:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg bryet med å spå:-)

Har også en følelse med 8 aug:-)

 

Når det gjelder saken vår, så håper jeg vi får en rettferdig avgjørelse, som vi kan leve med:-)

Og hvis vi blir fornøyde så er jo det enda bedre enn bare å kunne leve med avgjørelsen.

 

Jeg tror nok at jeg kanskje sender ut litt mye penge signaler nå, fordi vi står midt oppi en husrestaurering som koster litt mer enn budsjettert. (ikke uvanlig), og det ligger litt mye regninger for tiden som plager meg.

En annen ting om penger er jo hvordan livet blir økonomisk dersom jeg bytter jobb/yrke.

Så jeg vet at det blir mye fokus på penger for tiden......som det vanligvis blir når det er litt trangt en periode.

 

Jeg gir deg gjerne en oppdatering om hvordan det går, både med fødsel og sak:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Frida! Anonym 00.01 her. Har en gutt fra før, hadde vært morsomt om det blir en jente denne gangen.. :-)

Så bra at du tror 4. eller 5.! Har fått termindato 31.desember, men tror (og håper) selv at det blir rundt 4. januar! Blir spennende å høre hva de sier etter UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frida :-)

 

Takk for at du tar deg tid til å spå!!

 

Jeg håper jo på en jente, og det gjør mannen min også, men mobber meg med at det blir en gutt, hehe.

Jeg har vært sykmeldt et år nå pga fibromyalgi, så derfor jeg er litt bekymra for helse og økonomi. Men jeg velger å tro at alt ordner seg :-)

Vet ikke om noen som er gravide i nær vennekrets/eller familie, men det hadde jo vært gøy :-)

 

Jeg har 3 barn fra før

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Født: 16.02.74

 

Kommer min ekssamboer og jeg til å finne ut av problemene og oppleve kjærligheten sammen igjen?

 

Kontrollspm: er jeg gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil gjerne bli spådd! 8. pp nå og begynner å miste litt motet.

Kan du tenke deg å se på meg? Vil gjerne vite om/når vi skal klare å bli gravid, og om vi vil greie det uten hjelp.

 

Jeg er født 260273, han 270768.

 

Kontrollspørsmå, hvis du vil - hvor mange søsken har jeg?

 

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Kunne du tenkt deg og prøve deg på meg og mine spm. kanskje? :P

 

Er en jente født i 90 som venter sitt andre barn sammen med sin samboer, har en gutt i fra før av, og det sies at vi venter gutt denne gangen også, trur du dette stemmer? :)

 

Og jeg har termin nå 29sept. men når ser du for deg det hele kommer til og starte.?

 

Og hvordan ser du for deg forholdet mellom meg og min samboer er, og hvordan kommer det til og fortsette?

 

Kontroll spm. er fargen på bilen grønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...