Gå til innhold

Enten har jeg to store babyer eller så stemmer ikke målene her


osima venter 2 små

Anbefalte innlegg

I følge kalender her veier en baby nå 650 gram i uke 25. Jeg venter jo to, og de veier 680 gram hver nå.

 

Ser for meg at jeg får to svære babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, det er jo i så fall kjempebra:-) Det er vel fra nå og utover, vi med to i magen normalt vil se at babyene sakker litt etter enlinger i vekt.

Jeg skal på ny ultralyd i morgen , og da er jeg spent på hvor store mine er blitt. Blir første gang de beregner vekta, og ikke bare måler hodene og tverrsnitt av overkroppen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de stemmer helt, for alle andre steder jeg leser står det en høyere vekt. Men det kan jo variere fra baby til baby, og de som veier mye eller lite nå kan like mye ende opp med en gjennomsnittsvekt som en som er "normalvektig" nå :) Min lille veier i alle fall mer enn det som står her - og det er ingen som har sagt noe om at den er noe større enn vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen osima.

Var på UL i dag, er i uke 25 (termin10.nov) .

Og begge bebisene veide 680 gram, akurat som hos deg, og helt etter oppskriften, ifølge legen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å høre, jeg har også fått flytta terminen til 10 november..hehe.. Så alt bra ut ellers? Skal du på mange flere ultralyder?

 

Vi skal på 3D i morgen, og så har jeg igjen 8-10 vanlige om alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) såutrolig fint at dere begge venter 2 friske babyermedflott vekt!:)

 

jeg lurte bare på om jeg kunne snike inn ett sp mål om hvordan de beregner vekten på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osima

Jeg ahr ikke fått en plan for hvor mange kontroller/UL jeg skal ha. får ny time etter hver UL her på sykehuset. Blir foreløbig annen hver uke. Alt så veldig bra ut i går. Masse sparking og godt med fostervann. Fikk endelig bekreftet at det er to morkaker (har vært litt usikkerhet, da det alltid er ny lege, og ikke alle er like flinke til å fylle ut all data i journalen). Så det ser lovende ut med tanke på fødsel så nærme termin som mulig.

 

Tøysekoppen..

Jeg er ikke sikker på akurat hva og hvordan de beregner vekten. for meg så det ut som samme framgangsmåte de bruker på UL hver gang. Men før har jeg bare fått cm-mål. Så det er nok andre ting de måler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...