Mamma10 Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Er det noen som har erfaring med denne? Jeg vurderer å kjøpe en slik, men synes den virker noe tung. Har noen en mening om hva som er best av denne og BeSafe iZi Sleep?
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Vi har denne dette er den eneste bilstolen for baby de kan sove flatt mens man kjører. Så om dere skal kjøre mange lange turer så anbefaler jeg denne. Men den er noe tung og tar en del plass i baksetet da den bruker mye plass bak i bilen. en annen ulempe er om du har en litt stor baby vokser de fortere ut av denne enn mer tradisjonelle bilstoler. Vi bruker som sagt denne bilstolen til lengre turer på korte turer bruker vi en tradisjonell bakovervendt bilstol.
Mammatil4jenter Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Vi har begge to, og bruker Britax nå så lenge den passer, og går over på BeSafe senere. Hun er 3 mnd og 65 cm, så det vil ikke bli mange ukene til det passer.. Men vi har ikke angret i det hele tatt på at vi kjøpte det, for det har spart ryggen hennes masse. Vi har vært på mange 4-5 timers bilturer, og da har hun sovet og vi har ikke trengt å stoppe! Ulempen er at det er tungt og stort, og vil ikke få plass i handlekurv på matbutikk f.eks. Lykke til med valget!
Mamma10 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2010 Tusen takk for deres innspill:) Det hjelper på valget vårt. Har funnet tester på nett hvor Britax og BeSafe ligger på topp.. men har ikke funnet kommentarer fra forbrukere noen plass.
Irene Adler Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Vi har hatt denne og er kjempefornøyd. Vi har understell til og har brukt den som vogn en tid. Fordelen er at du slipper omlast av baby. Sover han, er det bare å løfte ut hele greia. Ulempe er at den er litt tung, må nesten ha hjul og at barnet vokser fort ut av den.
tingeling81 Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 søskentiljunior???, er det britax B-smart understellet du har til den? Korleis synst du den er som vogn? vurderer å kjøpe den som sportsvogn, men er litt usikker sidan eg ikkje får sett på den nokon plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå