Gå til innhold

HVOR MYE BRUKER DERE PÅ FERIER I SOMMER?


Collet :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spania en uke- 19000 pluss lommepenger.

 

hunderfossen med to overnattinger -3000 pluss lommepenger

 

hyttetur- bensinpenger og lommepenger.

 

to voksne, ett barn.

 

ca. 40000kr

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

låner ikke penger, har fått igjen en del på skatten og bruker feriepenger.

 

Mulig vi må bruke litt på master card, men betales tilbake på neste lønn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi låner aldri penger til ferie,men setter alltid av hvert år så vi kan unne oss en ferie der vi kan kose oss og ikke tenke på penger.Hadde spart opp 50 000 som vi kunne bruke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ble det lite. Ca 13 000 totalt for 2 voksne og 4 barn. Dette var litt av feriepengene våres. Etterhvert som ting stabiliserer seg med jobb for meg og huset vårt er bygget vil vi sikkert bruke alle feriepengene våres (minus det som går til vanlige utgifter da) slik at vi kan reise en god del. Da bruker vi vel fort en 50 000 - 60 000 kr kan jeg tenke meg. Er dyrt å være 6 stykker i en familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte 30 000 på 14 dager til kroatia. Passelig god standard. Dvs det var for tur og leilighet (2 soverom), oppgradert fly/mat, transport. Ut over det brukte vi kanskje 20 000 på mat (billig) og myyye shopping (kvalitet til rimeligere priser).

Dette var tok vi av feriepengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom vi har reist på permanent rorbu-ferie og Smurfeline er så liten så blir det ikke noe ferie på oss i år.

Skal på noen små-turer hit og dit, men ikke noe mer enn det. Vi håper på sol og sommer i fjæra i år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har båt og ferierer i den. Dessverre andre år på rad vi ikke har noe særlig ferievær, så jeg vurderer hele driten!

Koster i rene driftsutgifter ca 50.000, vi betaler ned ca 150.000 på båtlånet, så jeg tør ikke tenke på hva vi betaler for disse regnfylte 3 ferieuker. Huff. Etter ferieuke 1 nå og uten bedring i sikte vurderer jeg faktisk å drite i pengene og båten og rømme til syden. Slik det er nå får jeg i hvert fall ikke ladet batteriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en krone, på tross av at vi har spart opp penger. Det blir ikke tid siden vi ikke fikk ferie på samme tid :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...