Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg Pierre Robert Lingerie: maxi og boxer. Og Triumph-bh. Med breie hofter og små pupper, har jeg funnet ut at dette passer meg best!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Triumph :-) men har hørt masse positivt om Change, har et gavekort derfra som venter på å bli brukt.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Har alltid bare brukt undertøy fra h&m og lignende jeg, tenker liksom ikke over at det finnes noe annet...Men nå som jeg må ha nytt uansett, (fått både større pupper og rompe) så skal jeg jaggu meg spandere på meg noe med litt mer kvalitet:)
Hikken Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Cubus-bh (bare en type jeg liker), pierre robert boxer og hpster og Sloggi hipster med blondekant.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 bh kjøpes fra figleaves.co.uk pga av alt for store bryster, som ganske straks krymper.. jippijajja! Fra da av skal undertøy kjøpes på vanlig butikker. AJAJAJ for en fryd. Merke på trusene spiller ikke så stor rolle, har sjelden truse og bh i samme merke. Så lenge de er gode og ikke av sånn ekkel nylonstoff, så er jeg happy!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Bruker nesten bare undertøy fra h&m . Pga de har mye fint, og eg liker passformen de har der så er prisene bra når jeg kjøper nytt undertøy flere ganger i mnd =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #8 Skrevet 8. juli 2010 Liker kun BH fra Triumph. Gode truser synes jeg er vasnskelig å finne. Har nok for stor rumpe til vanlige truser:) Synes sjelden jeg finner noen som sitter godt og som ikke glir inn i rumpa
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #9 Skrevet 8. juli 2010 Hæh? Hvorfor i alle dager lurer du på hva jeg foretrekker å trø rundt ræva mi? Forøvrig bruker jeg alle slags truser, merker ikke noe spesielt ubehag uansett. Såh. Kos deg med infoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå