Gå til innhold

Dere som vil bli spådd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei rosene! :-) Ryktene sier at du er ganske treffsikker, og så utrolig snill som svarer oss her! ;-) Lurte på om du vil se om det blir fødsel på meg i nærmeste fremtid...? :-)

 

Jeg er født 05.04.1985.

 

Tusen takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for det, venter i spenning! ;D

Kan du forresten se hvordan du tror fødselen blir og hvordan i forhold til termin (dersom det er mulig)?

Så du hadde sådd så korrekt på Kattas fødsel...du er dyktig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koslige ord ;)

 

Når har du termin? Lettere å spå deg hvis jeg har terminen din.. Men jeg prøver meg lell.. Jeg får opp tallet 3 ... Det kan være daton eller tiden din baby blir født.. Lykke til.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Lurer på graviditet jeg:)

Starter med pergo til høsten. Har Pco og prøvd snart 3 år.

 

Meg 260688

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hei Rosene kan du se på meg også?

 

Blir jeg gravid igjen snart?

Vi er prøvere fra denne mnd. og vil gjerne ha et barn til før alderen sier stopp ( minsten er 11 mnd )

Ser du kjønn?

Er født 110567

 

Ps. ser du hvor mange barn jeg har fra før også?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du svarte? Hehe! :-)

 

Så spennende!!

 

Jeg har termin 25 juli! :-)

 

Tusen takk for at du svarte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg er født 23.01.82. har termin 18.09. har hatt en sånn uro i kroppen siden uke 18. at fødsel blir spesiel. men om jeg føder fort og ikke rekker sykehus eller om jeg føder før. kan du se hva den uro kan bety. tusen takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er f 22.2.65 og min mann er f 20.4.58.har 5 barn. Kan du se om jeg blir gravid og når. jente eller gutt ?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg er f 22.2.65 og min mann er f 20.4.58.har 5 barn. Kan du se om jeg blir gravid og når. jente eller gutt ?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jeg gravid i September?

når jeg blir gravid blir den lille spiren sitte?

01.10.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære rosene..

 

Håper du har mulighet til å se på meg.. :)

Når vil jeg føde?

Termin 09.08.10

 

24.01.82

 

Mvh Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinehelene; svarte deg på anonym siden:

 

Jeg ser at innen 6-8 mnd så blir du gravid.. Du hadde fine kort...Videre fikk du disse korta..

 

 

Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

 

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

 

 

 

Ti begre viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

 

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

 

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Prøver enda en gang! ;-)

Ser du om/når jeg blir gravid igjen?

Kjønn??

Født 110567

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkj m jente i magen:

 

Mener jeg spådde deg før idag..Sjekk den tråden-- Var det den 03-04 jeg sa tro?Husker ikke helt,men du finner den på tråden ..;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spådde riktig på meg angående når jeg ble gravid! Du sa juni-august, og jeg ble befruktet i juni=) Takk=)

 

Nå er jeg 7 uker på vei.

 

Er det en gutt eller en jente der inne? Jeg er født 071185, han 061277.

 

På forhånd takk for svar!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii!

Jeg har termin 16.09.10,men føler at jeg kommer til å føde før den tid. Noen som kan fortelle meg om det er rett?? Og når da??

 

Jeg er født 070583

 

På forhånd takk:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitveis:

 

Ser at du blir gravid før det går 8 mnd.. En spennede tid framover

Videre fikk du disse korta..

 

 

Åtte staver betyr full fart. Ting skjer i enormt hastighet, og det er for sent å snu prosessen. Handling må også skje raskt. Det er ingen tid til å nøle, her gjelder det å smi mens jernet er varmt. Du må ta initiativ og opptre selvsikkert og modig.

 

Åtte staver kommer ofte med nyheter og meldinger av alle slag, som fører med seg forandringer. Informasjonen kan muligvis være forkledd, så følg med. Du er inne i en spennende og hektisk periode, som kan innebære en reise.

 

Kortet tyder også på en retning mot en lykkelig avslutning. Samtidig kan det bety en begynnelse - kjærlighetens piler treffer deg.

 

 

 

Tre begre står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

 

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

 

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene :)

 

Ser du noen graviditet på meg???

Født 160181

Han 020479

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bamail

 

ca 6-8 dager før.. Du får en flott fødsel.. Dere får også noe flotte faddere ;) Noe med faddere får jeg opp sterkt her..

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kunne du vært en engel og sett litt på meg også??'

 

Jeg ønsker så veldig å bli gravid fort igjen etter en MA for litt siden.

Klarer vi å bli gravide igjen?? SNART??

 

jeg: 010383

han: 250283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...