Gå til innhold

Dere som vil bli spådd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Cessus;

 

Du kan faktisk være gravid allerde nå, eller så blir du det ganske så snart,Jeg vil tippe innen 3 mnd.. Jeg tror at du vil flytte om ikke så lenge..

Følg hjertet ditt,og gjør det du selv syntes er rett---

 

Narren indikerer vanligvis en start på noe, eller en risiko som skal tas. Overraskende hendelser, eller uventede muligheter for eventyr eller redning, kan dukke opp. Du har et ønske om forandring, og nye måter å leve livet på, som kan være utradisjonelle og noe utenom det vanlige.

 

Kortet råder deg å slippe deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke.

 

 

Ser ut som at du får en god nyhet eller besjed snart...

 

 

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området

 

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøver igjen da mitt innlegg her ligger litt keitet til ;)

 

Er jeg gravid igjen? (er 1 uke over ikm), hvis ikke når blir jeg det på nytt?

 

201288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes veldig interessant ut! Merker på hele kroppen at det blir en spennende tid i møte, alleredet tenkt masse på å flytte, så bare jobb og leilighet går i orden så flytter jeg. Eneste som holder meg tilbake er hva andre tenker om det, det at andre rundt meg er skeptiske gjør meg skeptisk også.

 

Gleder meg også stort til å teste om to dager, hadde blitt så lykkelig om jeg alleredet er blitt gravid.

 

Tusen takk for svar, det setter jeg veldig stor pris på, og jeg ønsker nok å kontakte deg igjen for en mer utypende samtale.

 

Takk igjen :-)

 

Hilsen Cecilia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver jeg oså :)

 

Ser du noe graviditet på meg? Får jeg mange barn?

 

Tusen takk om du orker å ta deg tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cessus:

 

Bare koslig .Ja,du hadde fine og spennede kort ... Jeg fikk også opp at du må stole på deg selv,følg din magefølelse og gjør det du syntes er riktig.. Det er bare å ta kontakt med meg,mob nr mitt står på spåkafeen.Jeg spår deg innen maks en time. Som regel innen 10 min..Det er bare å stikke innom..Velkommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta 2 stk idag.. Jeg har en aen tråd inne på anonym siden,derfor har jeg ikke vært her inne.Men ska ta 2 stk straks her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska se på deg seinere jeg ;) Har det litt travelt nå,mn kommer snart tilbake ;) Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter jente 15 august:) håper du kan fortelle meg om det blir før eller etter termin:) takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter,,

Har glemt å skrive ned fødslsdatoene våre :)

 

Jeg 160181

Han 020479

 

Og jeg lurte bare på om du så en evt graviditet på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene. Ser at du har spådd flere her inne. Kunne du ta en kjapp titt på meg, hadde blitt verldig takknemlig.

Skulle gjerne visst om du kunne se når jeg føder?

 

Eventuelt også:

Vekt og lengde?

Hvor lang fødselen blir? Når på døgnet?

 

På forhånd tusen takk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene :)

 

Kan du ta en titt her og se om du ser noe.. er så spent og ikke minst utrolig sliten, så lurer på om det skjer noe snart..

Terminen min er 18 juli.

Født 10.03.84

 

Vær så snill !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!! Jeg ønsker inderlig å bli spådd om når jeg endelig blir gravid? Håper du kan hjelpe meg :) Hilsen jente 090981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære rosene

Kan du være så snill å fortelle meg om du ser at jeg blir gravid snart? når og hva får jeg? Jeg er født 110487 o samboeren min 170686. Vi holder også på med å bygge hus, kan du se når det er innflyttningsklart?

Jeg er også svært bekymre for mine foreldres helse, kan du si noe om den?

På forhånd tusen takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille rosene..

 

Lurer på om du kan se om alt vil gå bra med min lille spire i magen ? kan du se hvilket kjønn det er ? evt om det er noe frieri i nærmeste framtid :)

 

Marianne: 220385

Pål: 020582

 

Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...