Gå til innhold

Dere som vil bli spådd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Vil dere bli spådd?? Ikveld fram til kl 22.00 kan jeg spå dere gratis. Jeg setter grensen til maks 8 personer ikveld. Maks 2 spørsmål pr person,slik at flere får muligheten til å bli spådd-.-

 

Jeg trenger din fødselsdato for å kunne spå deg.. Skriv ned dine spørsmål og dato under her ..

 

Da snakkes vi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Er jeg gravid denne pp?? Har gått på eggløsnings sprøyter. så er ekstra spent!!! Kommer min kjære til og fri i praha neste uke??? hehe

jeg er f 280384

og han 020776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Lurer på om jeg blir gravid snart?

Har et barn fra før.

Hvordan ser det ut i forhold til jobb fremover for meg?

f: 111183

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

er jeg gravid?når blir jeg det og kjønn?

 

født 280482

tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monca84ønsker;

 

Jeg kan desverre ikke se gravidtet på deg akkaurt nå...

 

Jeg får opp at din kjære frir snart ,men er ikke så sikker på at han gjør det før innen 1-6 mnd ....Du har en spennede tid foran deg ....Du får fine overraskelser og innbydelser...

 

Kortet kan tyde på store planer for fremtiden. Kanskje er det snakk om flytting, bytte av bolig, reiser eller oppstart av nye prosjekter. Du har behov for å finne ut noe om hva som ligger bak hverdagen, ting med filosofisk og spirituell interesse. Du går inn i en periode med mange brev, telefoner, innbydelser og andre jobbtilbud. Du kommer til å møte nye ansikter og steder.

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Min fødselsdato er 14.12.90

 

Blir jeg gravid snart, eller er jeg blitt gravid denne perioden? (skal teste om ett par dager).

Kommer jeg til å bo her jeg bor nå, eller kommer jeg til å flytte nærmere familie snart?

 

Hilsen Cecilia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg gravid nå? 1 uker over ikm etter SA for 5 uker siden.

Hvis ikke, når kommer tanta/blir jeg gravid igjen?

 

201288 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora har 2 gutter :

 

Jeg ser gravidtet ganske så nært på deg. Du kan allerde nå være gravid ,eller innen 1-3 mnd.. Jeg fikk gutt veldig sterkt opp her-- Jeg kan gjerne se på deg nærmere ang kjønn seinere hvis du vil---

Ha en fin kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk...har to flotte gutter,og nr 3 er hjertelig velkommen.Du kan se litt senere på det når jeg vet om jeg er gravid eller ikke.

 

Tusen takk,ha en fin kveld videre og god ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se når frøkna vår bestemmer seg for å komme, sikkert ikke så lett men, er lei nå, hehe

fødsels datoen min er 24/11-82

+ at vi har en rettsak gående, den henger virkelig over meg, han er funnet skyldig 2 ganger, men har nå anket for 3 gang... kan du se noe om den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg rakk å bli med på denne runden nå, men skriver inn alikvel i tilfelle :)

 

Jeg: 170386

Han: 051088

 

Jeg er gravid, og lurer på om du kan se noe om den lille i magen? Om energiene i magen evt. er gode.

 

Så lurer jeg på jobbutsikter :)

 

 

På forhånd takk, hvis du har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kan du se når babyen min kommer?

Kjønn?

Vekt og lengde?

 

Får du opp noe annet så ta gjerne med det også.

 

Fødselsdato meg: 05.12.90

Fødselsdato barnefar: 20.11.89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr 2 :

 

Jeg ser at ang jobb,så er det veldig spennede tid foran deg. Nesten alle korta dine snakka om jobb ;) Her ligger det dokumenter ,signerer kontrakt ,osv.Du blir lova velstand,og god okonomi framover.-Ser ut som at du får en del penger. Dette er penger som du har fortjent ...

 

 

Jeg ser desverre ikke gravidtet akkaurt nå.. Men når det går 1 år så kan det hende at sjansen er der,men akkaurt nå ser jeg ikke det..

 

Ti mynter står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

 

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon.

 

 

 

 

 

Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

 

 

 

 

 

 

mynter er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet.

 

 

Tre staver handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet.

 

Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. De originale tankene dine vil belønnes senere. Dette er et positivt kort for skribenter, talere, oppfinnere, handelsvirksomhet, partnerskap og kunst.

 

 

 

 

 

 

 

 

Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid.

 

Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1h11h1 :

 

Ja,jeg spår mot betalingen også, sjekk hjemmsiden min for priser. Man kan velge om du vil ha ditt tarot legg på msn /mail eller tlf. Jeg har vanlig tellerskritt... Ja,da får du mye mer utfyllende svar, du kan spørre meg om alt du ønsker.Jeg spår deg innen 1 time.. Velkommen inn til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende, skal gjøre det i morgen :) er du stort sett tilgjengelig? gidder du se på de 2 spørsmålene jeg hadde her i dag først? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:)

 

Håper det går litt fortere enn 1 år før jeg blir gravid igjen;)

Men spennende blir det å se hva som skjer med jobb/studier fremover:)

Trenger en opptur på det området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K82;

 

Har vært bort i 1 uke nå,uten internet så jeg har ikke fått sjekka daglig. Men jeg har ikk fått mail av deg nei.. Send den gjerne engang til.. Husker at du hadde så fine kort ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptur ;

 

 

Jeg ser barn på deg nå ja, En liten prins. Ser at du får 2 barn-- En gutt og en jente ...

 

Det er også gode nyheter på veit til deg.Det kan være en etterlengdte tlf samtale eller en gammel venn dukker plutselig opp.. Spennede tid ...

 

Begrenes ess renner over av kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet. Kortet representerer tiltrekning, sympati og sterke følelser. Du har følelsesmessig styrke, er kreativ og bruker din intuisjon.

 

Koret kan vise seg i forbindelse med barn og ekteskap. Et barn blir kanskje unnfanget eller født, og det har behov for næring og beskyttelse.

 

 

 

 

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene, Fikk du sett mitt innlegg? Det ligger over Opptur's sitt :-)

Er spent på svar :-)

 

Cecilia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...