FruFrydmedtotette Skrevet 30. juni 2010 #1 Skrevet 30. juni 2010 Har akkurat prøvd å pumpe meg for første gang,pumpa ene puppen mens gullet fikk den andre. Han er 4 uker på lørdag. Hadde tenkt til å prøve meg en liten tur på kino i morgen å se den nye twilight filmen,og blir da borte ca 3 timer. men tenkte at det var greit at pappaen hadde noe å by på mens jeg var borte. Og ble litt nervøs for at 40 ml i en pupp var lite?? Men hva vet jeg,er førstegangs og ganske grønn. Var på helsestasjonen å veide han forrige fredag å han hadde lagt veldig bra på seg,så tror liksom ikke jeg har for lite melk? Hjeeelp...noen som vet hva som er "vanlig" å få ut av en pupp på denne tida?
Overraskelsen Skrevet 30. juni 2010 #2 Skrevet 30. juni 2010 Helt normalt til å være første gang du pumper! Babyen melker brystet mye mer effektivt en pumpa, så ingen grunn til bekymring. Det holder sikkert å pumpe 100-120 ml til sammen.
las chicas Skrevet 30. juni 2010 #3 Skrevet 30. juni 2010 jeg klarte aldri å pumpe mer enn 20ml om gangen, men VET jeg hadde mer melk. Jenta mi spiste seg mett på en pupp hvert måltid. Du har nok mer melk, men klarer bare ikke pumpe ut mer. Hvis du ikke klarer å pumpe ut 100-150 ml, så er det ikke verdens undergang å gi erstatning
FruFrydmedtotette Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2010 Takk for svar...Får prøve å pumpe litt til i løpet av morgendagen. Hvis ikke så bor jeg bare 5 min unna kinoen så om det blir krise så går jeg bare hjem:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Samme her. Får aldri pumpet ut alt som er i puppen.. Irriterer meg.. Får 40 av hver side og tutta mi er nesten 6 mnd, men ho spiser seg mett på en og halv pupp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå