Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Tusen takk for fine ord..Koslig å se at dere likte meditasjon.. Jeg gir dere det gjerne igjen.. Har vært på ferie,akkaurt kommet hjem nå. Der traff jeg en healer, han åpna meg mer ..Så nå har jeg lyst å øve meg på flere,så dere som ønsker det kan bare kontakte meg for en dypere meditering,eller en rens.. Det er selvf gratis .... Jeg har planer om å gå noen kurs,lære meg å heale osv.. Så det blir spenende tid framover.

 

;) Ha en fin søndags kveld..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyst å se på når vi lykkes med å bli gravid? jeg er f. 151275 og han 030876

Har prøvd i et år så begynner å bli utålmodige her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se på meg ang graviditet?

Er jeg gravid nå?

Eller blir jeg det snart?

Jeg 30 11 82

Han 06 07 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg endelig tilbake. Har hatt ferie i en uke,og så har min sønn vært syk noen dager.Men nå er jeg altså tilbake.. Idag/ikveld kan jeg gi dere gratis meditering ..Dere blir kvitt negativ energi, stress,og tjas.Dere vil føle dere som et nytt menneske etter en slik time. Jeg har mange fornøyde kunder,som faktisk sover mye bedre ,og blir kvitt mareritt osv.. Lyst å prøve?? Jeg tar 8-10 stk ikveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har blitt spådd og nettopp fått en renselse av Laila, og eg må bare få si at det var helt fantastisk! Føler meg 100% mer avslappet enn det eg gjorde før renselsen :) Tusen hjertelig takk Laila, du er utrolig snill og flink!!

Ha en flott dag alle sammen.

Kristin-87

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått mitt svar på tarotspå :)

 

Jeg er kjempefornøyd :) Kjenner meg igjen i en del og er veldig spent på om det hun sier rundt kjønn, fødsel og lilles personlighet slår til :)

 

Absolutt verdt å prøve henne!! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei .

 

Kunne du ha spådd meg ?

 

Født 030780.

 

Lurer på hva som kommer til å skje utover høsten og vinteren ?

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på det sterkeste anbefale denne damen :) Ble spådd av henne i går, fikk svar samme dag som jeg tok kontakt og fikk langt og utfyllende svar! Positivt overrasket over hvor korrekt svarene jeg fikk var. Så nå blir det spennende å se om kjønnet på barnet stemmer også :)

 

Men kan absolutt anbefale henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord,, Kjempe moro med tilbake mld.. Du er velkommen igjen.. Husk at du er med i trekningen av 2 gratis gavekort for inntil 4 personer.Med Stena line.. Vinnern blir trukket om 10 dager og får besjed direkte..

 

 

Ha en fin kveld videre.,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...