Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Den ene av dem som har tatt kontakt på Facebook er ikke han jeg mente.. Han jeg mente er mørk,og har et fint smil,han kler seg pent,jeg ser han for meg med ei skjorte,det kan bety at han jobber på et kontor.Han smiler,han har et flott smil,en sikklig sjarmør med andre ord..

 

Han mannen som du snakker om,har fremdels mye å gjøre på jobben ja,jeg kan gjerne se på deg/dere hvis du ønsker en mer grundig spå,for da må jeg legge et stort legg (bruker ca 1,5 til 2timer for å spå/skrive ned det jeg ser osv..)Men kan godt gjøre det assa,bare å sende meg en mld her ).Husk å legge med deres dato..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig gjerne se på meg og han om du har tid og lyst. Dette er jo kjempe spennende, siden du fortsatt ser han og at det ennå ikke har skjedd, så håper du ser mer! Kan bare ikke skjønne hvem han er. Skulle heller tro det var en med lysere hår.

Om han er i et forhold nå? Har han barn? ++

 

Takk for at du bruker av din tid til å se på meg!

 

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

 

Jeg spør her jeg siden jeg ikke har deg på facebook...

 

Etter nesten 4 lange år som prøvere, 5 ivf forsøk, så håper jeg snart på en vellykket graviditet..Har hatt 3 aborter ( seneste april i år) og er veldig klar for og lykkes. Den siste tiden har vært fin ( selv med ivf nedturene),.. mye annet har falt på plass i livet:) men nå mangler vi bare babyen vår:)

 

Du har sett på meg noen ganger,.. men vi har dessverre ikke lykkes enda.

 

Noen ser meg som gravid nå, ( ruger på to egg), men testen er negativ!!! Og siste gang jeg får teste på dette forsøket er lørdag,.. etter det er løpet kjørt.

 

ser du noe Rosene??? Er vi snart i mål nå???

 

131176

 

Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene :)

 

Du er dyktig ut ifra det jeg har lest her inne :))

 

Lurer på om du har tid og mulighet til å se på meg.

 

Jeg hadde en exu i påsken og måtte operere vekk en eggleder.

Lurer på om du ser når jeg blir gravid og eventuelt kjønn?

 

Jeg 290175.

 

Tusen takk :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora34;

 

Heia ;)

 

Her var det veldig fine kort;)

Jeg ser at d blir gravid og føder et velskapt barn,.... Dette barnet er etterlengtet¨,og du får endelig sjansen til å holde et velskapt og nydelig liten baby i armene.. Som jeg har sagt før,det ordner seg alltid for snille piker....Det har vært utmattende for deg før å ikke bli gravid,og det å miste gang på gang,men nå er det bare lyse tider for deg her..Du vil bli gravid før 6 mnd.. La noen andre kort til deg også..Lykke til...Klem

 

 

 

står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig.

 

Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet.

 

Tre begre representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser

 

står for rikdom og stabilitet. Velstanden er opparbeidet av deg selv over lengre tid, eller gjennom tidligere generasjoner. Penger er i lufta, kanskje i form av en arv, gaver eller bonusutbetalinger. Nå må du tenkes langsiktighet og trygghet, og du må kanskje legge penger til side. Likevel har du penger nok til å foreta en investering, dersom denne er fornuftig.

 

Kortet har også mye med familie å gjøre. Kanskje får du praktisk hjelp fra familiemedlemmer. Ønsket om å slå rot er stort - enten det gjelder å etablere familie, kjøpe hus eller grunnlegge en tradisjon

 

handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet.

 

Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. De originale tankene dine vil belønnes senere. Dette er et positivt kort for skribenter, talere, oppfinnere, handelsvirksomhet, partnerskap og kunst.

 

Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være en som jeg var sammen med for over 4år siden? Eller er det en som jeg har sett de siste årene?

 

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk!!Så fantastisk herlig å lese da..... Ja tror nå at oppturen i livet mitt/ vårt kommer. Etter noen rett og slett grusomme år, både når det gjelder babylaging og på andre fronter / - jobb og familie så er det vår tur til å nyte dette fantastiske livet.

 

Du trekker et kort som omhandler penger,- og jeg håper vår økonomiske situasjonen holder seg god. Den er helt grei i dag,... men så er vi også forsiktige:) Kunne ønske at vi en dag kan unne oss noe uten å tenke at vi må spare spare spare;)

 

Håper jeg er gravid før 6 mnd som du skriver. Da er jeg hvert fall gravid innen jul,.. og det hadde vært flott!! Da er jeg mamma om ca et år og før jeg fyller 36!! Kjenner meg helt rolig nå,.. til tross for nok et negativt forsøk,.. men er sikker på at tidene fremover vil bli lyse og gode:)

 

Igjen tusen takk for svaret!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koslig ;) Det var da så lite ;) Koslig å kunne være til hjelp:) Jeg har sett på deg før,men aldri sett gravidtet på deg så ,jeg ble veldig glad på dine vegne..Du har masse å se fram til ja,du vil garantert bli gravid før 1 år seinest,men jeg tipper ca 6 mnd..Dere vil få gode nyheter ganske så snart,det kan være en gledlig tlf samtale,men også et brev/dokument med gode nyheter..Jeg kan godt prøve å gi deg meditasjon,(helt gratis selvf)Det vil løsne opp blokkeringer og få ting i balanse.Som jeg nevnt før,så prøv akupunktur..

Hold med oppdatert ,kom gjerne innom på spåkafeen på Facebook hvis du ønsker.Velkommen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du får inn graviditet nå da:) men synes du har sett graviditet på meg før altså.... I januar 2010 sa du gravid innen 6 mnd og hvertfall innen et år,... Men du har kanskje ikke fått det så klart frem som nå???:=) Håper jeg sitter med en spire snart,.. for tålmodigheten min er strukket langt nok synes jeg;) Ivf forsøket vi skal ha til høsten håper jeg gir full uttelling:):)

 

Uansett veldig glad for at du tok deg tid!!!

 

Brev / dokument har du også nevnt for meg før,.. hmm lurer på hva det kan være??:)

 

Varm hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne se på meg og han om du har tid og lyst. Dette er jo kjempe spennende, siden du fortsatt ser han og at det ennå ikke har skjedd, så håper du ser mer! Kan bare ikke skjønne hvem han er. Skulle heller tro det var en med lysere hår.

Om han er i et forhold nå? Har han barn? ++

 

Takk for at du bruker av din tid til å se på meg!

 

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som ser noe på kjærlighet på meg, selv om det er flere år til så gleder det meg veldg :) Kan du beskrive han? Alder?

 

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene :)

 

020388

 

Lurer på om du kan se på meg?

 

Har termin 19 november og lurer på om jeg får gutt eller jente?

Har jente fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAN DU SPÅ MEG? FÅR ALDRI NOE SVAR HER INNE ;-/

 

 

jEG LURER PÅ GENERELLE TING. KJÆRLIGHET,BARN OSV? :-)

 

 

meg: 12.03.90

Han: 23.02.90

 

håper du kan ta deg tid til meg ;-)

 

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen av dere være så snill å spå når min fødsel finner sted, har termin den 30 juni, er førstegangs fødende å er veldig spent på om jeg må gå over tiden eller ikke:)

Min fødselsdato er 130989.

på forhånd tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp at din fødsel vil bli veldig fin,den vil vare ca 6 timer.Du får god hjelp av den super jordmor/fødselshjelper. Veroinica,veronika kommer sterkt opp til meg.Har du en venn som heter det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva er fødseldsdaton hans da?? Føler jeg har sett på deg før jeg..Flere ganger å,får jeg opp.Men kan hende jeg blander deg med en aen ei tro?? Nei,tror det er du ja,din energi sier det ja..

 

Men du,jeg ska på ferie den 10 juli til 14 ,til Lillehammer.Har du muligheten kan du stikke oppom meg en tur,så kan jeg gi deg face to face spå.Det er en mye mer sikkere spådom da jeg har din fulle energi.. Du ska få det helt gratis.. Pleier å ta 450 kr,men jeg kan gi dere bim damer det gratis..Kan ta 5 stk ,så bare å sende meg en sms/mail..Første mann til mølla..

 

Velkommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dessverre ikke hvem som skal komme til å ta kontakt med meg, så da blir det vanskelig med fødselsdato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Laila / rosene =)

Lurer på om du vil si litt om hva du ser på meg, og om kjønn, fødsel og svangerskapet?

F.dato: 291187

Takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...