Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Bim er jo helt klikk idag.. Jeg poster å poster,men det kommer ikke fram ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rosene. Jeg sendte deg en PM jeg. se på den om du får tid:):):)

 

Koselig at du er her litt da......

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

Kunne du sett på meg også?

Du la et stor legg på meg i september der du mente jeg kom til å bli gravid innen et år, da mest trolig innen 6 mndr. Dette stemte og jeg ble gravid i jan, men dessverre endte dette i en MA i uke 10.

 

Ville du vært så snill å sett hva du får opp nå?

 

På forhånd tusen takk :)

 

150576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.05.76

 

Ja,jeg kan ta en titt på deg etterpå.Men nå er det kveldsmat og trenig.Jeg er på opptreningsenteret ennå skjønner du..Har vært her i 3 uker ;) Men jeg ska se på deg så fort jeg får tid ikveld..

 

VI snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror inderlig sterkt at jeg får en gutt vertfall, samboeren min tror jente :)

Men ser du når babyen kommer? :)

 

Så kjekt og lese!!! :)

 

Tusen hjertlig takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Det hadde vært kjempeflott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror inderlig sterkt at jeg får en gutt vertfall, samboeren min tror jente :)

Men ser du når babyen kommer? :)

 

Så kjekt og lese!!! :)

 

Tusen hjertlig takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror inderlig sterkt at jeg får en gutt vertfall, samboeren min tror jente :)

Men ser du når babyen kommer? :)

 

Så kjekt og lese!!! :)

 

Tusen hjertlig takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på gravditet og kjønn?

forlovelse og flytting :D

Har også søkt på jobb men begynner ikke igjen før i august, men har søkt i dag på en jobb men den er ikke utlyst eller noe bare slengte inn en søknad, får du noe opp rundt det?

 

spurte og på FB-siden men ikke fått svar der ennå, men har du svart der kan du se vekk i fra dette :)

 

17 04 86

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid, og du verden så herlig lesing da :-)) Har jo sluttet å prøve og da mener jeg helt, for 2 år var lenge nok å bli knust hver mnd, så dette var faktisk ett 'uhell' :-) Så er jeg ikke gravid nå, så blir det heller ikke for jeg hadde jo sagt stopp :-) Så vi krysser fingre for at de 2 kortene betyr nå... noe jeg virkelig håper på :-)

 

Jeg var flink til å meditere en periode faktisk, og jeg sov så godt på natten da, men nå har jeg slurvet unna og sover fryktelig dårlig og bearbeider alt når jeg legger hodet på puten - så det skal jeg begynne med igjen! tenkte faktisk at jeg skulle gjøre det i formiddag men ble oppholdt med noe osv så det ble ikke noe av, men i morgen helt sikkert :-)))

 

Så morsomt at du skriver dette om frisør, og jeg smilte godt da jeg leste det :-) For jeg snakket med ei venninne som er frisør og sa at nå måtte eg få fikset håret mitt altså for jeg orket ikke å gå sånn lengre! Så der hadde du helt rett, og det er rett rundt hjørnet :-D Og jeg har også sagt at nå skal jeg bruke litt penger på meg selv, skjemme bort meg selv både når det gjelder klær og andre jenteting uten å ha dårlig samvittighet for det ovenfor barna :-) Har ikke så mye penger nei, er da så store strømregninger for tiden :-(( MEN i juni kommer jo skattepengene og der ligger alt du skriver i det siste avsnittet gitt :-))

 

Må si at dette traff du helt blink på dette, og jeg håper du treffer blink på at jeg er gravid nå også siden this is it :-) Jeg skal begynne å teste i morgen for da er jeg 9 dpo, så jeg håper jeg får iallefall en svaak strek før helgen så jeg kan ta den utepilsen med god samvittighet hvis alt er negativt :-)

 

Tusen takk for legget Rosene :-)

 

Klem

 

PS! BIM har vært helt korka i den siste uken, så man er nesten heldig om man får noe postet her for den klikker hele tiden :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BonitaBrasil:

Jeg har hatt det travelt idag skjønner du.Jeg er på opptrening på Aure,og her har dem pina meg program nesten tett i tett.Når jeg har hatt mulighet ,har jeg spådd de jeg har først på lista. Så beklager at du ikke har fått svar,men det er veldig mange som vil bli spådd,og jeg må ta de som har spurt først.Men jeg lover å se på deg så fort jeg får muligheten igjen.Jeg har også en aen spåside(spåkafeen på Facebook)Som du sikkert skjønner ,så er det veldig travelt.. Veldig fint om du skriver ned din fødselsdato og spørsmåla dine her..Så blir det lettere å holde orden for meg..Ha en fortsatt fin kveld..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athinasverden :

Bare koslig ;) Det var da så lite ;)

Tusen takk for koslig tilbake mld.. Du hadde en flott energi,og var veldig åpen ..Ja,du kan bare unne deg litt ekstra.Det har du jammen meg fortjent.Du ska se at det dukker opp en overraskelse snart..Gled deg ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15.05.76

 

Da har jeg fått sett på deg ;)

Du blir gravid ja,innen 2-5 mnd..

 

 

Videre fikk du dette kortet--

 

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

 

Dette er formålet med reisen, din plass i verden. Tanke, følelse, sansing og handling er i harmoni. Et øyeblikk av oppfyllelse og den vidunderlige følelsen av tilfredsstillelse.

 

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den. Først da er du i posisjon til å realisere ditt hjertes ønsker

 

 

Lykke til....

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

 

Blir spennende å se :) Krysser fingrene for at det går bra denne gangen da...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager eg maste,forstår du har mykje å gjere....

kva er adresset ditt på facebook?

 

Når du får tid kan du sjå på meg:

Eg er født 190279 og har tarmin 14.sept.

Lurer på om du ser kva kjønn det er og korleis fødseln blir og når eg føder?

Og om du ser kor liten babyen blir....

 

Faren er født 040576...ser du om han blir med, og evt kor det går med oss...vi er ikkje sammen nå.

 

ha ein fin dag og pass på deg sjølv:

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra veit du ;)

Tusen takk for det ;)

 

Kom gjerne innom spåkafeen min,på facebook.. Her er vi vel 100 stk,noen er fra Bim faktisk,man kan velge å være anonym når man blir spådd på Facebook.Da kan du bare sende meg en privat mld,å skrive at du vil ha det på privaten.. Eller du kan skrive på veggen ,på spåkafeen.. Det er helt gratis å bli spådd der... Jo flere vi er ,jo mer moro blir det. Noen ganger kjører vi healer kveld.Der dere kan snakke med en healer helt gratis.Tid og dato kommer vi nærmere til...Han er veldig flink,og tar seg god tida til deg..Dette er også gratis selv....

 

http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_187504854604055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia.. Da fant jeg tråden vøtt... begynner og bli lang denne :)

 

Men altså, som jeg fortalte; tre uker har jeg drevet med stimulering, og vært inne gjevnlig til sjekk for og se om noe skjer.. Eggene mine er vist ikke helt sammarbeids villige, så vi øker stadig doseringen.. Var inne i dag, skal øke dosen og inn igjen på Mandag.

Får du opp om jeg må fortsette lenge på hormonene? Er jo ikke rart jeg ikke har blitt gravid tidligere, men ser du om dette hjelper?`

Hva er kjangsen for tvillinger? Går jo på hormoner.. har alltid hatt følsen av det selv..hehe... (liveredd for det forresten..)

 

Tusen takk.. Du er en engel!

 

280384

 

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monca84ønsker ;

 

Jeg føler at du er veldig lei,du er trøtt og sliten og er nesten oppgitt over det å ikke bli gravid.Ser du bruker mye krefter og energi på dette.. Du føler en del begrenseinger,at du liksom ikke kommer deg videre,

tår for begrensninger. Du befinner deg i en tilsynelatende umulig situasjon du ikke ser noen utvei fra. Dette gjør at du føler forvirring og maktesløshet.

 

Husk at du har alltid valg og makt. Hvis du tror det er mulig, kan du finne en utvei. Foreløpig har du nok med å godta situasjonen som den er og akseptere barrierene som holder deg tilbake. Senere må du ta en beslutning, og da vil du få et tegn på hvordan du skal komme deg ut av knipen.

 

Du må ikke gi opp ennå, du trenger å rense den deg litt. Du trenger påfyll av ny positiv energi,prøv å glemme dette med baby laging,så ska du se at det går fortere....

 

 

Jeg føler at du hadde trengt en liten ferie,reis bort en uke og få oe aent å tenke på.Kroppen din er anspent,og trenger å roe seg ned. Oppsøk gjerne en akupunktur/du kan også lære deg å meditere .Dette vil få kroppen din tilbake til riktig balanse.Du trenger å finne riktig balanse..

 

er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben.

 

Pass bare på at suksessen ikke går deg til hodet. God selvfølelse er sunt, arroganse er det ikke. Ikke glem at individueller prestasjoner ofte skyldes andres kjærlighet og støtte. Kortet sier også at du vil motta gode nyheter

 

Tankens kraft er det noe som heter, tro på at du vil bli gravid,og du blir det... Du vil nok måtte ta de tab en liten stund til. Men jeg vil tippe at innen 6 mnd er du gravid, ..Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse ; jeg ser at du har slitt en del med å bli gravid,men nå er den tiden forbi.. Jeg tror nok at du allerde kan ta en test ganske så snart, innen 3 mnd.. Helt sikkert innen 6 mnd.. Men tror nok det vil skje før den tiden ja... Lykke til..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lyst å ta en titt på meg også? kopierte bare det innlegget som var litt lenger oppe, tror du hoppet over meg :P

 

 

Lurer på gravditet og kjønn? evt når

forlovelse og flytting :D

Har også søkt på jobb men begynner ikke igjen før i august, men har søkt i dag på en jobb men den er ikke utlyst eller noe bare slengte inn en søknad, får du noe opp rundt det?

evt litt hva generelt du får opp

 

17 04 86

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann,da er jeg tilbake her..Hvis du ønsker å bli spådd,kan du ta kontakt med meg på facebook.Der jeg hver dag å spår.Lettere der,da jeg kan spå på chat. Savner chatten her ,Men men..

 

 

Jeg får opp at det er en del nye begynnelser på deg her..Du får nye sjanser,og nye muligheter... Det kan se ut som ut får et flott tilbud du ikke kan gå glipp av.Det har med jobb å gjøre,jeg ser at du skriver under en kontrakt.. Du får også mer penger å rutte med,dette er pga denne nye jobben du får.. Du vil skaffe deg nye vakre ting,du liker å kjlpe ting å pynte opp.Ser ut som du pynter opp boligen din,ser også ut som du ska på en ferie snart ,(innen 1.6 mnd) Det ser også ut som du bruker penger på ny garderobe,manikyr(pedikyr/ frisør/skjønnhets behandlinger osv,du kan bare kose deg å virklig slå ut håret----------

 

Du har et stort ønske om å glede seg over og skaffe seg vakre, materielle ting. Du har behov for å skjemme bort seg selv med ferier, smykker, skjønnhetsbehandling, massasje, nye klær eller parfyme

Du får som sagt en flott mulighet ang jobb,bordet er dekka ,forsyn deg.. Du vil også trives godt i jobben..Du vil gjøre det veldig bra på jobben,og folk vil vise sin takknemlighet,du vil få en klapp på skulderen pga hvor flink du er i jobben din..står for generøsitet og omtanke. Det ser ut til at du forvalter din formue ansvarsfullt, og bruker den til å hjelpe andre. Du har en dyp sanselighet, og evne til å få ting til å spire og gro.

 

 

Lykke til..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

 

To stk har tatt kontakt med meg på facebook, er det en av de som skulle ta kontakt med meg? Ingen av de som jeg føler at er den rette. Ser du fortsatt at han har mye å gjøre på jobben, han som skulle ta kontakt selv med meg? Evt. når?

 

Og så så du at jeg kommer til å få mer energi, og det stemmer veldig bra!!

 

En reise innen juni/juli med min kjære har ikke skjedd, men kan jo skje. Dette innlegget jeg tenker på:

 

 

Sv: Rosene, snille.

 

09:30 5.01.2011

 

 

 

 

28.05.84

 

 

Heisann..

 

Ja,du får masse positiv energi ganske så snart.Fra nå og innen 2-3 mnd så har du masse fint å se fram til. Det ser veldig fint ut for deg.. Her er noen av korta du fikk... Lykke til.

 

er kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

Kortet er et varsel om at hvis strømmen av penger inn vil avta hvis du ikke deler av din overflod. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt. Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig.

 

 

 

Kortet viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro.

 

Kortet kan være en advarsel om å la andre gjøre ting for seg. Du har selvtillit og evner nok til å ta saken i dine egne hender. Du vil oppnå et høyt nivå av selvtilfredshet, komfort og framgang.

 

 

 

står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

 

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

 

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rosene

 

 

 

[Klag på innlegg]

 

 

[svar på dette innlegget]

 

 

 

 

Sv: Rosene, snille.

 

11:13 5.01.2011

 

 

 

 

Kjærligheten ser veldig fin ut.. Dere ska snart ut på en felles reise ( innen 5-6 mnd) På denne reisen vil deres kjærlighet blomstre og gro. Dere vil føle dere som nyforelska ;) Her er det masse glede og lykke.. Dere kan få en tid fult av kjærlighet og varme.. Ser ut som at du blir overraska av din kjære..Han har en super overraskelse.. Gled deg ;)

 

 

 

rosene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene!

Ser du har fine anbefalinger, og kunne gjerne tenkt meg å bli spådd av deg!

Født 030670.

Vil jeg bli gravid i den nærmeste fremtid?

Har planer om ivf, men er litt usikker på om det er det rette..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...