Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nyleg blitt spådd av Laila, og vart veldig positivt overraska over kor utfyllande og konkrete svar ho gav på ting.. No gjenstår d å sjå om det stemmer :o) merka allerede då eg las det at det var ein del ting ho hadde rett i allerede..

Andre som har bra erfaring med spaakafeen? Og har det stemt med tanke på graviditet (tidspunkt osv...), svangerskap og fødsel? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter ;) Så koslig å høre.. Jeg har starta med å spå folk på tlf, (i alle år har jeg kun spådd på mail eller msn.) Så idag spår jeg 6 personer gratis , send meg en sms eller ring meg på 97000782 .. Det er helt gratis ;) Husk å ha klar dine spørsmål og fødselsdato..Ha en fin dag alle sammen :)

 

Klem fra meg ;)

 

Ps

 

Hvis jeg rekker det,kan jeg gjerne ta nye 6 imora...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spår du her, eller bare på msn eller tlf, spå meg gjerne her, synes det er så spennende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke denne mld før nå jeg,Så beklager seint svar..

 

Jeg pleier å spå på msn eller mail,men har nå begynt å spå på tlf.Noe som fungerer kjempe fint. Mitt tlf nr står da på hjemmesiden min,min spåkafee altså.. Du er velkommen til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillespire ;

 

Hva ønsker du å bli spådd i?? Husk din fødselsdsato og et spørsmål så ska jeg se på deg ;)

 

Ha en fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille spire: Jeg spår nye 1o ikveld,(kanskje flere) ,og siden du var med fra den forrige runden tenkte jeg å spå deg.Men jeg trenger da din fødselsdsato, og et spørsmål..

 

Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:) lurte på om du kunne være så snill å prøve å spå når jeg blir gravid?=) er veldi nyskjerrig på dette=) er i 3 pp nå:D

 

blir veldi glad om du har tid:)

 

født:040689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosene

 

Vi venter i disse dager på at babyen vår skal komme til verden. Kan du se noe om når vi kan vente h*n til verden?

 

Og så drister jeg meg til et spm nr 2. Vi håper vi kan få et søsken til , h*n ser du noe om det i framtiden også?

 

mor 311070 og far 061174

 

Takker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppelino:

 

Kom på den andre tråden, så kan jeg spå deg der.Har 2 tråder gående,en her og en på anonymsiden.. Jeg tar et spørsmål pr person,slik at jeg rekker over alle. Du hadde et spørsmål,så du kan jeg spå ja,.

 

Vi snakkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd av Laila! Må si hu traff på mye av det hu skrev, at det var mye som stemte. ANBEFALES!

Jeg var en lett person å lese, så det gjorde kanskje saken enklere ;)

 

Hu fikk blant annet opp noe med kontrakt (jeg skal signere kontrakt neste måned faktisk.)

Hu fikk opp lærer eller lære noe (det kan være ifb med at jeg jobber med barn.)

Hu fikk rett på hvor mange dyr jeg hadde og hva slags dyr det var.

++++++...

 

Så er det jo mye som har noe med framtida å gjøre da, så jeg må jo bare vente å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver jeg her:))

 

Jeg lurer på om jeg ER gravid???

Hvis ikke,når kommer jeg til å bli gravid igjen??

 

Hadde blitt veldig glad viss du hadde tatt deg tid til å svare meg:))

 

På forhånd takk!! :)

 

FØDT: 24.08.89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si at jeg tok den pakken som heter superpakken og den koster 300 kr! Da får du mer ut av ting, enn bare å bli spådd vanlig.

Og du kan stille så mange spørsmål du vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spådd i går av lailia: ) veldig mye stemte men gjenstår nå å se om hva kjønnet blir: ) men kjempe fornøyd med henne å anbefaler henne til dere andre også: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi et utfullende svar på det jeg lurte på :-)

Jeg syns du er flink, det var mye som jeg følte stemte.

Anbefaler rosene til andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosemarin:

 

Tusen ,tusen takk.Det var koslig å høre...Du må bare spørre igjen , jeg spår deg gjerne igjen;) Ha en flott kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, min fødselsdato er 080390

jeg er gravid og lurer på kjønnet? Går graviditeten bra? Barnefaren og jeg er gode venner blir vi sammen igjen?

 

kontroll spm:

 

Har jeg bil?

Hvor mange søsken har jeg?

Er mine foreldre skilt?

 

Håper du kan lese meg og håper på svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliea:

Heisann og takk for din innteresse ;)

 

Jeg har 2 andre tråder jeg spår på.Sjekk anonymsiden og spå/horoskop-Er mest på anonym siden akkaurt nå) På denne tråden tenkte vi kun å ha anbefaling osv.. Men du er hjertlig velkommen på de andre spåtrådene ... Velkommen til meg ;

 

Ha en fin dag videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...