Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neste uke,kan jeg spå noen gratis på spåkafeen..Vi er nå 100 medlemer,kjempe koslig ;) Tid og sted kommer ;)

 

Ha en fin kveld videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer du ikke noen på den hjemmesida?

eller må man betale for å bli spådd der? :)

 

du spådde meg for en stund siden, og siden det ikke stemte da, så har jeg sport både her på bim og på spåkafeen på 123sida..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også prøvd et uendelig mangen ganger å bli spåd av henne på siden og her inne og FB men hun svarer ikke...

 

Håper hun ikke er så sliten at hun ikke vil spå noen av oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;)

På hjemmesiden min,går det kun ann å skrive 2 linjer,derfor svarer jeg på facebook siden min.(Spåkafeen på facebook)

Jeg spådde ca 40-50 stk i uka,ble så sliten og fikk stress utslett osv.Derfor har jeg begrensa gratis spåinga. Nå er det gratis spå på mandag , kl 20.30 ..Tar ca 5-10 stk.Velkommen..

 

Ps..

 

Får å bli spådd ,må dere legge med deres fødselsdato og et spørsmål. Dere som har flere en et spørsmål,hopper jeg over. Dette for at alle ska få muligeten til å bli spådd.Dere som jeg har spådd mange ganger før,hopper jeg også over.Velkommen til meg ;)

 

 

Ha en fin helg folkens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gratis spå igår, tok 8 stk..

 

Ikveld og idag kan jeg ta noen..Prøver først med 10 stk..Husk å still et spørsmål ,og ha din fødselsdato klart...

Ska prøve å ha nettmøte med heaern vår igjen Vegar..Han er veldig flink,og kan svare på alt vi måtte lure på..Tid og sted kommer her seinere..

 

 

Velkommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde gratis spå igår, tok 8 stk..

 

Ikveld og idag kan jeg ta noen..Prøver først med 10 stk..Husk å still et spørsmål ,og ha din fødselsdato klart...

Ska prøve å ha nettmøte med healern vår igjen Vegar..Han er veldig flink,og kan svare på alt vi måtte lure på..Tid og sted kommer her seinere..

 

 

Velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gratis spå igår, tok 8 stk..

 

Ikveld og idag kan jeg ta noen..Prøver først med 10 stk..Husk å still et spørsmål ,og ha din fødselsdato klart...

Ska prøve å ha nettmøte med heaern vår igjen Vegar..Han er veldig flink,og kan svare på alt vi måtte lure på..Tid og sted kommer her seinere..

 

 

Velkommen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter ;)

 

Jeg har ikke vært så aktiv her inne,pga sliter med helsa. Ska snart inn på opptrening, i 3 uker- Når jeg får overskudd,så lover jeg å spå noen av dere. Men akkuart nå,klarer jeg desverre ikke.. Dere er hjertelig velkommen til spåkafeen (facebook)Der kan dere snakk med andre som har samme innteresse,vi har med oss en kjempe flink healer osv.. Ønsker dere alle, en riktig fin uke..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva som er vits å dytte denne opp hun er jo ikke her inne og spår heller ikke noen her inne. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert hun selv som dytter den opp for hver gang denne har vært oppe så kommer hun å spår kort ett par så sier hun at resten må betale så og så mye penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert stemme det også :P

 

 

Kan iallefall ikke si hun er så treff sikker, for hun traff ikke på noe av det hun sog på meg :( så det var bort kasta penger :( for min del, men kansje hun treffer på andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisann ;) Jeg kan spå 10 stk gratis imora og torsdag---(tar 10 stk i første omgang ;)

 

Skriv ned din fødseldato ,og det du lurer på.. Ha en fin kveld alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,ble feil tråd... Har ikke vært her på lenge (spår mest på facebook,) Men skriv gjerne her ...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser på min egen tråd så kan det være at det klaffet for oss denne pp som ikke engang var en pp, og da på min første el på 5 mnd ;-)

 

Så hva tror du? Er det sånn at jeg er gravid nå? Har ikke ikm før neste onsdag så det er for tidlig for en test :-)

 

08.11.70

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

spå gjerne meg=)

er født 25.03.89

lurer på når jeg blir gravid igjen? og om du orker/vil når jeg får mensen igjen om jeg ikke er gravid nå?

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du kjønn og nårtid baby kommer? =)

fødsels dato 240291. termin dato 180511.

 

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiskatten ;

 

Heisann..

Du får gutt.. Får sterk gutte følelse på deg..Ønsker du sterkt en gutt?? Kan være din kjære som ønsker seg en fotball spiller. ,hehe..

Videre ser det veldig bra ut for deg..Du har masse fint å se fram til,og kan bare glede deg... Det ligger masse fin kjærlighet her..Du får å gir masse kjærlighet tilbake...Du hadde gode kort her ja.,.

 

 

viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

 

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

 

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen

 

 

Tarot korta hadde også en besjed til deg :

 

 

betyr ofte at du må samarbeide med andre for å få jobben gjort. Selv har du ferdigheter og kompetanse, men sammen med andre kan du utrette "Mission Impossible". Teamarbeid, forberedelser, planlegging, orginalitet og utholdenhet er stikkord for dette kortet.

 

Kortet kan også vise til at forretninger går bedre, et godt stykke arbeid blir belønnet og mennesker uttrykker beundring. For å bli mester, må du nødvendigvis gjennom en læretid. Den første fasen i et prosjekt er blitt vellykket, men det er viktig med fortsatt innsats hvis det endelige målet skal nås.

 

Lykke til videre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athinas verden ;

 

Mens jeg stokka korta dine,datt det ut 2 kort.. Og hver gang datt det samme kortet ut, kortet for fruktbarhet og gravidtet.. Og du veit jo sikkert hva det betyr?? Da ska man se ekstra på det kortet,og lytte ekstra til det,da kortet prøver å fortelle oss noe.. Etter at jeg stokka kort på nytt,dukka samme kortet opp..;)

 

Så jeg får opp gravidtet på deg ja.,Fra nå og innen-3 mnd er du gravid...Det er mye som skjer rundt deg framover...Jeg føler også at du må stresse ned litt,stress er ikke bra,og jeg føler at du har hatt en stressa hverdag en stund nå,Senk skulderene og prøv gjerne å meditere.. Jeg kan gjerne hjelpe deg igang hvis du ønsker det..Helt gratis selvf,bare så det er nevnt ;) Prøv å meditere f eks 2 ganger pr dag,det vil hjelpe deg i dagliglivet..Det er veldig deilig ,og man føler seg som et nytt menneske etterpå..

 

 

Videre fikk jeg opp,at du kan gjerne bestille deg en time til frisør damen,pynte deg litt,kjøpe deg gjerne noen nye klær,og bruk tid og penger på deg selv,for det har du jammen meg fortjent.Du har bra med penger nå,så du kan bare spanderer ting på deg selv,..Du har matriell trygghet nå,og kan derfor kose deg ekstra ;)

 

viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athinas verden ;

 

Nå har jeg prøvd å posta svaret ditt 4 ganger,men bim klikker..Håper det går nå;) Her kommer ihvertfall svaret ditt..

 

Mens jeg stokka korta dine,datt det ut 2 kort.. Og hver gang datt det samme kortet ut, kortet for fruktbarhet og gravidtet.. Og du veit jo sikkert hva det betyr?? Da ska man se ekstra på det kortet,og lytte ekstra til det,da kortet prøver å fortelle oss noe.. Etter at jeg stokka kort på nytt,dukka samme kortet opp..;)

 

Så jeg får opp gravidtet på deg ja.,Fra nå og innen-3 mnd er du gravid...Det er mye som skjer rundt deg framover...Jeg føler også at du må stresse ned litt,stress er ikke bra,og jeg føler at du har hatt en stressa hverdag en stund nå,Senk skulderene og prøv gjerne å meditere.. Jeg kan gjerne hjelpe deg igang hvis du ønsker det..Helt gratis selvf,bare så det er nevnt ;) Prøv å meditere f eks 2 ganger pr dag,det vil hjelpe deg i dagliglivet..Det er veldig deilig ,og man føler seg som et nytt menneske etterpå..

 

 

Videre fikk jeg opp,at du kan gjerne bestille deg en time til frisør damen,pynte deg litt,kjøpe deg gjerne noen nye klær,og bruk tid og penger på deg selv,for det har du jammen meg fortjent.Du har bra med penger nå,så du kan bare spanderer ting på deg selv,..Du har matriell trygghet nå,og kan derfor kose deg ekstra ;)

 

viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidstudent

 

Føler en del smerte når jeg ser på deg..

 

står for fortvilelse. Kortet har ofte med avvisning å gjøre, og angsten for ikke å være elsket. Forsinkelser, skuffelser, skyldfølelse, bekymringer, bedrageri, mislykkethet, grusomhet, sykdom, uhell og ulykker er stikkord for ni sverd.

 

Kortet kan være en advarsel om at veien du går kan bli vanskelig.

 

Ni sverd kalles også "Martyrens kort". Det er viktig å være klar over at den smerten det er snakk om bygges opp innenfra, og den negative atmosfæren er ofte skapt av en selv. Problemene er ikke alltid så uoverkommelige som de føles, men de bør likevel tas på alvor. Løsningen må komme innenfra. Du har mistet nylig mistet noe eller noen som har gjørt at hjertet ditt brista..

Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid.

 

Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler

 

staver handler om visjoner og forutanelser. Starten på et prosjekt har vært vellykket. Du har erobret viktig innsikt og erfaring, og dette gir styrke. For å nå videre må du være villig til å stole på ideen din, ta første skritt og lede andre mot målet.

 

Kortet viser til godt samarbeid med dyktige partnere. Sannsynligvis er du avhengig av andres hjelp for å komme deg videre. De originale tankene dine vil belønnes senere. Dette er et positivt kort for skribenter, talere, oppfinnere, handelsvirksomhet, partnerskap og kunst.

 

For opp at du må være toldmodig ..

viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten.

 

Tiden kan være inne til å foreta en opptelling og gjøre opp status. Du må forsikre deg om at du når målene. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu.

 

Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...