Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

jeg håper virkelig at den som gjør dette slutter med det,for det ødelegger for resten av de som vil bli spådd av Rosene.

 

Bra innlegg Rosene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det ) Fikk tak i Maja til slutt. Det viser seg at det er ei herifra,fra Bim som gir seg ut for å være meg.. Håper hun slutter..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag å,lot hun som hun var meg.. Dere som vil jeg ska spå dere,jeg pleier ikke å svare på veggen på spåkafeen. Enten svarer jeg dere på facebook,gruppa heter spåkafeen. Eller så svarer jeg på mail.. Se bort fra svar ,som blir skrevet på veggen min..Takk ;)Håper hun jenta slutter for å utgi seg for å være meg,, Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan anbefalle denne spådamen her :D Hun har truffe på alt som har vert rett per i dag og det som kommer til å skje får tiden vise :D

 

Så hun har vert veldig treff sikker på meg og kan heller ikke si at dette bare har vert tilfeldig....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rosene!

 

Jeg kjenner ingen Kristian nå. Er det slik at du fikk bare opp bokstaven K, eller har du flere navn/forbokstaver?

 

Her kan jeg skrive lengre enn på spåkafeen din, derfor jeg skriver her.

 

Dagene er like og kjedelige om dagen, håper jeg får livsgleden tilbake. Veldig rart at når forskjellige spår meg, så kommer det opp forskjellige ting. Er det vanskelig å lese meg? Feks. om når kjærligheten dukker opp og om jeg blir gravid, når.

 

Litt småbetatt av en, men han får jeg aldri. Hva tenker han om meg?

 

28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som ønsker å bli spådd av meg..

 

Jeg kan spå ikveld og fram til mandags kveld.Ska i begravelse på tirsdag,og blir borte herifra i ca 2 uker..

 

Alle som vil,er velkommen til min spåkafee på facebook--Det er en vldig koslig gruppe der,vi er ca 85 stk.Der kan man bli spådd,snakke gratis med healer,snakke om tarot og alt mellom himmel og jord..Kjempe koslig ;) Velkommen ...

 

Ha en fin kveld alle sammen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har tid til og se på meg dere inne,så ønsker jeg deg masse lykke til med tiden framover til deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rosene:)

har du mulighet til å spå meg? om det blir gutt eller jente å om alt er bra med den lille?

meg 250486

pappan 231281

 

har prøvd å legge meg til spåkafeen, men ikke blitt lagt til enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det,har prøvd å godkjent deg,men går ikke da faceb sier du er medlem i for mange grupper. Da må du melde deg ut av en aen gruppe,slik at du kan komme inn til oss.. Velkommen ska du være..

 

Ha en fin natt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...