Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heisand; ¨

Innen 2 mnd og maks 3 uker ,vil du få en spenende innvitasjon.. Ikke vær redd ,tør å ta en sjanse..Fikk plutselig det inn,å måtte inn å skrive til deg..

 

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vil gjerne bli spådd:):)

Pliiiiiis!!!! *smiler pent*

 

Gravid snart eller nå?;) f. 17.11.80

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

 

Jeg føler at du vil bli gravid innen 6 mnd..Jeg la ikke kort på deg nå,Men spådde deg uten kort,men j kan gjerne legge kort på deg.Du skjønner jeg prøver å legge bort kortene,min mentor vil jeg ska prøve å stole mer på meg selv.Og kun spå uten kort,,

 

viser til et tilfredsstillende familieliv. står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

 

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

 

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen.

 

 

betyr undertrykkelse og overbelastning. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman. Ting holder på å vokse deg over hodet, og du ser ikke annet enn byrder og ansvar.

 

Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. La andre avlaste deg - du må ikke gjøre alt selv. Nå må du tenke på helsen din og foreta deg kun fornøyelige aktiviteter.

 

 

 

 

 

Lykke til-....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Her var du:)

291266, Marit

Blir det flere barn? Evt når og kjønn...

 

Tusen takk om du gidder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skriver her og jeg :)

020677 Når kommer vi i gang med prøverørsforsøk? Og lykkes vi? Tusen takk :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...