Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

 

Må bare legge inn en ny komentar igjen her.

Laila spådde graviditet på meg innen 2 - 3 mnd og jammen sitter jeg her med en positiv test.

 

Du hadde rett, tusen takk Laila.

Gjenstår og se om du har ret ang kjønn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vil bare bekrefte at det Laila spådde stemte.

Hun spådde graviditet på meg innen 3 mnd og nå sitter jeg her med en positiv test.

Blir spennende om du har rett på kjønn også :-)

 

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli spådd privat av Rosene :) NYTT 18:56 14.12.2010

Det har nemlig jeg gjort. Jeg er imponert :)

Hun så at jeg ble gravid innen noen få mnd,det stemte det.Sitter nå med spire i magen :) Kjønnet har hun også spådd,nå blir det spennede å se på ul om hun får riktig der også.

 

Ta kontakt med Rosene, det er verdt det :)

En til 2011 <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter..Jeg fikk lov å lime inn denne her, en msn samtale .. Moro at jeg traff nøyaktig på dato..Veldig vansklig å spå direkte dato nemlig..

 

 

Bushra k sier:

Hei sann

[email protected] (E-mail Address Not Verified) sier:

Hei hei

 

bushra sier:

 

Du spådde at babyen skulle komme den 08.12 og han kom den 08.12 med termin den 12.12

 

[email protected] (E-mail Address Not Verified) sier:

så moro å høre ....

 

 

 

 

Ha en fin kveld alle sammen..God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene :)

 

Du har spådd meg noen måneder tilbake på mail og så graviditet innen et halvt års tid... Er ikke kommet så langt ennå, men lurer på om du ser graviditet på meg nå? :)

 

Min fødselsdato : 010986

 

Setter veldig pris på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra en fornøyd jente. Ville bare dele denne med dere. Så moro å se at jeg traff så godt ;) Kry ;) Hehe...

 

 

 

Ville bare gi deg tilbakemelding etter du spådde meg sist :)

Vi fikk en liten prins, og ja, han kom 17. august og termin var 25. august, så akkurat 8 dager før termin;)

Svangerskap og fødsel gikk kjempe fint.

Fødselen tok ca 12 timer fra aktivfødsel starta.

Jeg og kjærsten har kjøpt oss leilighet, noe du også spådde i fjor, han har fridd som du sa.

Så syns du er ufatterlig treffsikker. Helt sjokkert. hehe.

Håper du har det bra.

God jul og godt nytt år.

Klem

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Date: Sun, 28 Feb 2010 02:55:09 -0800

From: [email protected]

Subject: RE: Vedr. Spå

To: [email protected]

 

Dere får en liten prins..Fredrik eller noe på F tror jeg dere vil kalle gutten deres.. Ditt svangerskap vil bli fin,du vil få litt vondt i ryggen på slutten av svangerskapet..Men ellers vil svangerskapet gå kjempe fint,ser at dere gleder dere enormt..dette barnet var etterlengte og vil få masse kjærlighet.dere er begge glade i barn og vil bli gode foreldre som vil støtte opp sitt barn i alle år.. Han vil komme ca 8 dager før termin..Tallet 8 kommer til meg,noen ganger kan det bety at han kommer 8 dager før eller 8 dager etter termin

Jeg tror at din fødsel vil ta ca 10-14 timer , Det blir en kjempe fin opplevelse som du alltid vil huske for resten av livet ditt...

Det vil ikke oppstå komplikasjoner ,så du kan være helt trygg og bare kose deg med magen...

Ser også at du snart ska ut på en ferie,det kan også være en hyttetur.

Videre har dere et flott forhold fylt med kjærlighet ..

Det kan være at du starter et samarbeid med noen,en hobby ,en jobb eller noe lignnde..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, kan du være så snill å spå meg. Jeg er 45 år og er født 22.2.65 og min mann er født 20.4.58. Vi ønsker oss veldig et barn til. jeg har kommet i overgangsalder, så vi skal sette inn donoregg i januar. håper på positivt. hilsen m240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig go jul til deg å Rosene:)

 

kunne du sett litt på meg.sitter her å er litt nervøs,har født de 2 sist en god stund før termin.venter nå nr 3 å lurer på om du kan se når den vil ut?

og hvordan blir denne fødseln? har termin 9 mars,min termin er 26 februar 2011.

 

tusen tusen takk på forhånd.

født 11.03.85

 

:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ;)

 

Tror du vil føde ca 8 dager før, 8-10 dager-Det blir en enkel fødsel. Du trenger ikke å være nervøs,for dette går så bra..

 

 

Fikk også inn at du kommer til å få en koslig tlf samtale snart, (kan hende at du akkaurt har fått den,hvis ikke så skjer det innen 2 mnd..) Det kan være en gammel venn tar kontakt,en gammel venninne du ikke har hørt fra på lenge , f eks..osv..Denne tlf samtalen kommer du til å bli glad for at du får..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år damer. Håper dere har hatt en fin jul,med mye glede og kjærlighet ;)

 

 

;)Godt nytt år, ønsker alle et fint og godt år.. ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Rosene og tusen takk for svar :))

 

Nærmer seg utredning nå etter snart 14 pp, så håper og tror at spiren sitter snart. Hadde blitt superglad hvis det hadde klamret seg fast en spire innen 4 måneder nå :) !

 

Takk en gang til for at du tok deg tid til å spå meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rosene!takk for sist,du spådde mg på sms for noen mnd siden.. Du spådde at eg sku bli gravid innen 5mnd og at at alt ville gå bra.en gjort skulle vi få..og ganske riktig så vart eg gravid men hadde en ma no i nov..lurte litt på om du nett kunne sett på meg no...er fortsatt innafor dissa 5mnd og lurer da self.om d fortsatt gjelder d at vi blir gravide igjen no...??håper du har mulighet å svare...ganske lei oss pga at vi mista... Vill så gjerne bli gravid igjen klem fra mg. 010584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håp -84

 

Heisann ;)

 

Ja,jeg får fremdeles gravidtet på deg,Før det går et år er sikkert,at du blir gravid. Jeg får fram gutt nå også.. Ser at du føder en velskapt ,liten prins ..En sikklig hjerte knuser... Ikke vær beskymra, det er ikke bra for kroppen din., Men husk å tenke positivt.. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...