Gå til innhold

Anbefaling - må leses! ;)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp blitt spådd av Laila jeg også! Virkelig ei toppers dame, og svært dyktig :) Fikk vite en hel masse, og kjente meg så igjen ang. det som ble spådd om fortiden. Veldig interessant!

Anbefaler henne på det sterkeste til den som har spørsmål om hva det enn måtte være :)

 

Cecilia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er veldig åpen for det "overnaturlige" og synes det er veldig spennende. Har aldri prøvd dette før men har alltid hatt veldig lyst :)

Håper du har tid til å lese meg?

 

Min fødselsdato er 291183.

Det som jeg lurer mest på er helsen min.. og det økonomiske.

Hvis det ikke er for mye å be om så lurer jeg også på om du kan vite om jeg kan utvikle den 6 sansen min bedre? Hvis jeg har en 6 sans? :)

 

Håper på svar, ser du har fått masse positiv respons :)

 

Venter spent!

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du spå meg????

 

jeg er født 04.12.76.

 

lurer på om jeg kommer til å få en jobb og kommer jeg til å få meg en kjæreste snart. tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser 3 barn på deg.. Ønsker du deg 3 barn?? Jeg får opp at du får 3 barn.. ;) Kan godt se nærmere på deg ..Da kan jeg legge kort å få mer innfo opp på deg da..

 

 

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke meningen å være anonym:P

 

Vil du se på meg og?

 

Blir jeg gravid denne mnd? Evt når?

 

240288

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbakemelding Rosene; Helt utrolig !! 08:53 5.08.2010

Hei !

 

Like før ferien min, i begynnelsen av juli, ble jeg spådd om jeg kom til å bli gravid og litt om svangerskapet og kjønn på barnet.

 

Jeg ble fortalt at jeg skulle bli gravid i løpet av ett år, og trolig innen 7 mnd. Saken er at jeg like etter ferien oppdaga at jeg er gravid !! Jippi !! Så jeg er +/- en måned på vei (litt usikker). Og denne gangen skal det gå bra hvis spådamen har rett. Så gjenstår det å se da om kjønnet også er spådd riktig.

 

Nå er jeg så spent og glad :0) Men tør ikke helt å glede meg for mye, fordi jeg har to SA bak meg.. Det er bare å krysse fingre.

 

Ha en god dag !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble insprert av Kimby, og limer også inn noen av anbefalinger jeg har ..

 

 

 

 

 

Skrevet av To herlige karer 2005 + 2008, 26. jul, 2010

Takk for at du spådde meg 10.juli

Blir spennende å se om alt stemmer. Du gav en beskrivelse av hvordan guttene mine kommer til å bli som store. De beskrivelsene du gav så jeg virkelig for meg - kan stemme godt med de typene de er nå. Blant annet dette med temperament, samt musikkinteresse.

 

Blir spennende å se om du traff bra på neste svangerskap. Du nevnte tallet 20, at det kan være termindato, eller dato for fødsel. Blir jeg gravid denne måneden vil termindato bli 20.april. Spennende. Ellers er det unnfangelse i september som gir nærmest termindatoen 20. Ellers spådde du jo jente:-) Skal gi deg videre tilbakemelding så snart jeg vet mer om at spådommene dine stemmer

 

 

 

Skrevet av Supergirl, 23. jun, 2010

Ble spådd i går, og fikk en god beskrivelse på hvordan livet mitt blir videre. Om det stemmer, gjenstå å se. Men var veldig spennende å lese om meg selv.

 

Fikk også en forklaring på hvorfor hunden min ikke ville sove i buret sitt lenger, så nå blir det tiltak for å se om det hjelper! Takk takk=)

 

 

Skrevet av sunshine, 21. jun, 2010

Jeg har blitt spådd av Laila i kveld. Hun var veldig positiv, flink med detlajer og ikke minst flink til å gi gode råd. Hun beskrev mannen jeg er forelsket i veldig bra! veldig imponert =)

 

 

 

Hei, måtte inn å se til denne siden også :) Men du traff perfekt for min smak på forsiden iallafall... Ikke fått tid å lese gjennom alt ennå men kommer nok til å gjøre det i løp av kvelden....

Du er også til å anbefalle med spåinga har truffe på alt som har funne til rette her, men ennå noe som ikke får skjedd og ikke skal skje for om eg stund:) Så venter spent på om det stemmer også, men er ikke i tvil om det egentlig :P

 

 

 

 

 

Ha en fin dag alle sammen.. Jeg kan ta 10 nye idag.. Et spørsmål pr person..Det er selvf gratis ..Velkommen..

 

Ps ,husk fødselsdato og spørsmålet..

 

Klem

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei!

 

Det er kjekt å sjå anbefalingar frå andre, gjere til at det fristar meir å spørje då :)

 

Ser du graviditet på meg? - Her vi skulle skrive spm forresten? :)

F.03.04.83

 

Må ha ein fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppelura83 og opptur ... Kan gjerne spå dere ja.Men har en tråd på anonymsiden. Hadde vært fint om dere kom dit, slik at jeg slipper å hoppe fra den ene til den andre..Lettre å holde kontroll på en tråd liksom. Denne tråden tenkte j kun skulle brukes som anbefaling;)

 

Jeg spår ca 10 stk ikveld/inatt.. Et spørsmål pr person.. Da snakkes vi der jenter ;) Ha en fin dag alle sammen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Rosene :)

Jeg ville bare si at mye av det du skriver stemmer. Vi var på jakt etter bolig, men har foreløbig satt det på vent, siden jeg begynner på min utdannelse denne høsten(sykepleier)

 

Materiell trygghet er også sant. Jeg har nettopp arvet et god sum og føler meg veldig trygg økonomisk sett. Det stemmer også at jeg har kostet på meg nye klær, og vi var faktisk å handlet inn til boligen nå i helgen og pyntet opp :) (og det er for første gang på flere år)hehe så rart at du kan se dette.

 

Masse som stemmer :) du er utrolig flink.

Hilsen 120685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120685:

 

Tusen takk for gode ord..Det varmer litt ekstra i disse tider ;)

 

Takk , takk ... Du er velkommen igjen..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig anbefale Laila! Hun traff veldig bra på mye, og jeg fikk mye spennende informasjon.. så det blir gøy å se om det stemmer :) Hun traff på flere ting, og ga utdypene svar på alt. Første gang jeg har blitt spådd, og følte jeg fikk mye ut av det, og det Laila ga meg. Anbefales på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord..

 

Bukker ;)

 

Jeg spår deg gjerne igjen ;) Det er bare å spørre .. Lykke til videre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd av Laila her om dagen og er kjempefornøyd med henne, prøvde også meditasjon og det fungerte beroligende og fikk ny energi ettterpå. Så anbefaler henne på det sterkeste..... Tusen takk Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også anbefale denne jenten. Hun er meget treffsikker, på veldig mye. Hun svarer utfyllende, og er slik jeg opplever det veldig flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...