Gå til innhold

Hjelp meg med å finne en god løsning på dette...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til hvordan jeg og sambo kan løse dette "problemet":

Vi er bedt i bryllup til et av våre nærmeste vennepar i august, det er et ganske stort bryllup (90 gjester). Jeg er gravid, og vil ha to mnd igjen av svsk. når vi skal i dette bryllupet.

Problemet her er samboeren min sin jobb. Han jobber som pilot og har blitt satt opp på en tur denne helgen, som han gjerne vil fly (og som han vil få 5000 kroner for..) Han synes det er dumt å be om fri når turen allerede er satt opp, og vi trenger jo pengene. Han har heller aldri bedt om fri før, og han har en veldig ugunstig arbeidstid, kan få tur og måtte reise med en gang osv.. Jeg har absolutt ikke lyst til å gå i et bryllup alene når jeg er gravid! Alle kommer til å mase om hvor han er hen, og jeg har virkelig nok med meg selv og det at jeg må være edru i et festlig bryllup med mange som liker å ta seg en fest.

 

Hva burde vi gjøre? Jeg har ingen god grunn til å ikke komme, og har lyst til å gå, og synes vel vi burde prioritere dette begge to siden det er et nært vennepar.. Det kommer jo tydelig fram her hva jeg mener, men kanskje noen kan hjelpe meg med å se saken fra sambo sin side? Evt overbevise meg om at det er kjempefestlig og være 7mnd på vei og alene i et bryllup? (vi har mange andre venner der også, men blir jo ikke det samme!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Luksus problem :)