Gå til innhold

Nå er det på tide at vekterene innser at man får lønn som fortjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

22:41: Du setter jo virkelig et godt eksempel på hva HI sier her. Er ting litt vanskelig for deg, stakar?

Skrevet

WHAT!!! hvorfor gadd jeg å bli sykepleier??? 3 år på høyskole bortkastet, kunne hentet penger i butikken i steden.

Skrevet

Du er bare på jakt etter litt oppmerksomhet her ser jeg..

Patetiskt..

Skrevet

275.000 til 360.000??? og de streiker for hva??

seriøst hva forventer folk uten utdannelse? Det er folk som studerer på høyskole i 3 år som ikke tjener så mye.

Skrevet

Samfunnet trenger såkalte "grøftegravere"

Hva med de arbeiderene som gjør en kjempe viktig jobb, men jobben krever ingen -formell- utdannelse ? Fortjener ikke de å tjene ok ?

Feks

-Renovasjon

-Transport/logistikk/post/snømåking/kollektiv transport/

-Selgere/butikkmedarbeidere

-Assistenter innenfor Helse og utdanning

Måten du avslutter innlegget ditt på.... useriøst!!

Skrevet

Klart samfunnet trenger "grøftegravere", men utdanning SKAL lønne seg. Ufaglærte med topp ansiennitet burde ha lavere lønn enn begynnerlønnen for stillinger med krav til 3-årig høgskoleutdanning.

Skrevet

22:57: Det er vel særdeles liten vits i å starte en tråd her om man ikke ønsker oppmerksomhet rundt den? Om jeg forstår deg rett er alle HI'er patetiske?

Mr. Perfect - HI

Skrevet

Denne streiken er jo helt mot sin hensikt, ingen unner vektere med noen ukers kurs bedre lønn enn helsefagarbeidere med fagbrev eller 3 årig helse og sosialutdanning som sykepleier, vernepleier osv.

De viser kun at samfunnet fungerer fint uten vekterne. Det oppstår ingen store problemer bortsett fra litt lenger kø på noen flyplasser og vi må dra kortet istedenfor å ta ut penger.

For å gjøre en tåpelig sammenligning så klarer vi oss fint i samfunnet uten vekterne, men vi er totalt avhengige av helsearbeiderne. Nei, jeg unner aller innen helse et kjempestort løft og vekterne ingenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...